Yani ayrıldığınız insanla selam sabah ediyor musunuz, yoksa tamamen hayatınızdan çıkarıyor musunuz?


Benden ayrılan tüm kadınların bir ihtiyaçları oldukları zaman elimden geleni yaparım her zaman. Hiç bir eski sevgilim benim için kötü diyemez. Kadınları üzmemek lazım. Ben çok üzdüm ama akıllandım. :)
Cevap
24Cevap
İskelet olarak cesetleri fen bilgisi laboratuvarımda kullanıyorum 🤣
mezarına tüküreceğim diye bir film vardı
ne çiceği
ölüler öldükleri yerde kalırlar işte o kadar..
Bana kalsa kanka bile olurum ama işte jdjdndhdjdjdjsndjdk
😬😂😂
selamlaşmam selam verse dahi almam kimsiniz çıkaramadım bile diyebilirim
nefretim ve kinimde hükümsüzüm!
Sevgilim olmadı ama hoşlandığım, flört ettiğim kim varsa şu an hiçbiriyle konuşmuyorum. Benim yapabileceğim bir şey yok. Çünkü gitmeyi onlar seçti🤷🏻
Adı batsın😂😂çiçeklere yazık olur, neme lazım sonra yanlış falan anlar, giden gitmiştir, kalpte ölen yaşamaz,😂
Ölümden ziyade, bitkisel hayata aldıklarım çok oldu..
Ben gitmiyorum, uyanınca kendileri geliyorlar..
Ayrılmışsaniz en fazla sokakta görünce selam deyip hiç durmadan devam yürüyebilirisniz. Daha fazlası saçmalık.
Eski adı üstünde benim için onun defteri çoktan kapanmıştır. Hem biz ölüleri duyamayız
O kişi hayatimdan ciktiysa bitmistir adinin baş harfini bile anmam
Okulum bitti diye kimseyle görüşmüyorum zaten kestim sence? 😂😂
Hayır, çiçek israfı yapamayacak kadar çiçek düşkünüyüm.
Ben çok aramıyorum, bittiyse ve denk gelirsek belki..😎
Birisi hariç hiçbirini görmüyorum, göreceğimi de sanmıyorum.
Ayrıldığımız zaman yaşanan kötü şeyler dolayısıyla selam sabah vermiyoruz, iki yabancı gibiyiz.
Hayır mezarlık ziyaretlerini sevmem oldum olası zaten..
Direk hayatımdan çıkarıyorum ismini de yasaklıyorum 😊
Benim için manevi olarak ölmüş birini neden anayım birde çiçek haaa Allah muhafaza hata yapana af yok...
Kötü ayrılmadık tabi bir sıkıntı halinde destek olmaya çalısirım ama konuşmuyoruz uzun süredir
Benim kalbim mezarlık degil girene gül bahcesi selaleler ırmaklar masmavi gökyüzü ve huzurdur girmek isteyen cıkmaz
Bir de çiçeğe mi para verelim :D
Cimri seni 😂
Cimriyim :D
Belli 😬
Biz gömdüklerimizin mezarına anca altın aramaya gideriz :D
Pek birsey buldugunu sanmiyorum 😂
İzin vermediler ki kazalım gkhkg
Dbgn 😂😂
Aramam ve hatırlamam. O gelirse sıradan bir insan olarak karşılarım.
Kalbimde henüz kimse doğmadı o yüzden hiç cenaze kalkmadı
Ne çiçeği, selam vermem, selamını da almam, aynı ortama dahi bulunmam
Kimisi öyle öldü ki mezarı yok fatiha bile okumam arkasından
Kimisini sularım her gün avuçlarımda belki canlanir diye
Oldu olacak akşam 4. Olarak okeye çağıralımda tam olsun..
O kişiyle aramdaki bağa bağlı ciddi olamadıysak arada vakit geçirip konuşuyorum
kibar şekilde yazacağım
geldikleri yere kadar yolları var
Ayrıldıım kişilerle, konuşmuyorum, pek.. Selam verse dahi almam..
İyi akşamlar,
Bende durum bittiyse BİTMİŞTİR...
NET!!!
Ölmüş gitmiş kimin umrunda
Çiçek değil, gübre götürüyorum ona..
Öldüremiyorum 🤷🏻♀️🙈
İşim olmaz, çıkarırım hayatımdan.
Kalbimiz kendi öldü çiçek getireni yok
Hayır götürmüyorum hiç bir şey )
vazgeçtiğim kadının topuğuna dahi bakmam..
Kalbim aile kabristanı değil 😃
Yok bırde ustune ısıyrm 😂😂😂
Ruh olumunde toprak gerekmiyor hayatim.
Bir de çiçek mi alalım bence su yok 🥴
Çıkarıyoruz
Yapmam öyle şeyler
Adlarını bile anmam
Niçin götüriyim?
Direkt çıkartırım
Tamamen hayatımdan çıkarıyorum
Hayır götürmüyorum
Kuruttuğu çiçekleri mi
Hayır gebermisle isim olmaz
Hayır...
Hayir etmem
Tamamen çıkartırım
adına cizik cektim hepsinin
Tabikid goturrum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?