İyi akşamlar, sevdiğime ve sevildigime inandığım bir birlikteliğim vardı. Hersey çok güzel ve evlilik planları yaparken nerde yaşayacağımız konusunda, babaannesi ve annesinin evinde üst kati bölerek ve kendi eşyalariyla yaşamayı diretti. Oncesinde bu konuya kabaca değindigimizde maddi imkanları da dusunreke olabilir neden olmasin demiştim. Şimdi detaylı konuşunca bir sürü sıkıntı doğurabilir, birlikte yaşamak beklenti doğurur benim ailem rahat gelemez vs ayrıca ben kendi esyalarimla hevesle kendi evimi duzmek isterim dedim. Beni keskin olmakla, zamane kızlardan ne farkım olduğuyla yargıladı, ben ailesini ćok sever ve iyi anlaşırken onu ailesinden koparacagimi düşünüyor. Bu durum çok zoruma gitti. Nasip değilmiş dedi Allah karşına istediğin kalıba sokacagin birini çıkarsın o zaman dedim ve orayı terk ettim.
Çok zoruma gidiyor beni tanımamış olması, fikirleriniz nedir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer