Evlenmeyi planlarken ayrıldık, ailesinin üst katında yaşamak istiyordu. Fikirleriniz neler?

İyi akşamlar, sevdiğime ve sevildigime inandığım bir birlikteliğim vardı. Hersey çok güzel ve evlilik planları yaparken nerde yaşayacağımız konusunda, babaannesi ve annesinin evinde üst kati bölerek ve kendi eşyalariyla yaşamayı diretti. Oncesinde bu konuya kabaca değindigimizde maddi imkanları da dusunreke olabilir neden olmasin demiştim. Şimdi detaylı konuşunca bir sürü sıkıntı doğurabilir, birlikte yaşamak beklenti doğurur benim ailem rahat gelemez vs ayrıca ben kendi esyalarimla hevesle kendi evimi duzmek isterim dedim. Beni keskin olmakla, zamane kızlardan ne farkım olduğuyla yargıladı, ben ailesini ćok sever ve iyi anlaşırken onu ailesinden koparacagimi düşünüyor. Bu durum çok zoruma gitti. Nasip değilmiş dedi Allah karşına istediğin kalıba sokacagin birini çıkarsın o zaman dedim ve orayı terk ettim.

Çok zoruma gidiyor beni tanımamış olması, fikirleriniz nedir

Güncellemeler
+1 yıl
Up
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşmek istedi ama hala çok kızgınım tersledim. Öte yandan çok üzülüyorum
Evlenmeyi planlarken ayrıldık, ailesinin üst katında yaşamak istiyordu. Fikirleriniz neler?
Cevapla