Sevgilim neden yok diye düşünüyordum şimdi oturup düşndüğümde ise aslında ilgimi çeken biri yok diyorum sizde de oldumu hiç böyle?

Etkilwndiğim biri mesela vardı yazın evet onla olurdu ya da işte şöyle bişe oldu onla olabilirdi diye düşünüyorum ya da eskiden biri geldi tam onu unutmuşken yani sorun bende değilmiş onca zaman boşuna kendimi üzmüşüm neden diğerleri gibi benim sevgilim olmuyor diye

Ne düşünüyorsunuz ve sizde de böyle bişey oldu mu

Sevgilim neden yok diye düşünüyordum şimdi oturup düşndüğümde ise aslında ilgimi çeken biri yok diyorum sizde de oldumu hiç böyle?
Cevapla