Öptü, karşılık vermedim. Hâlâ iyiyiz, amacı kötü müdür sizce?

4 aydır konuşuyoruz, sevgili gibiyiz

Dün evindeydik, göğsümde uyudu, boynumu öptü defalarca en son dudağımı öptü ve karşılık vermedim. Çekildi alnımı öptü, gün boyu sarılıp oturduk.

8 saat beraber kaldık tek yaklaşımı bu oldu.

Kötü bir amacı var mıdır?

İlk ilişkim, İlk defa yaşıyorum bu tarz şeyleri

Öperken hep seni seviyorum, sana kıyamıyorum, güzelim benim diyip durdu

Nasıl bir tutum sergilemeliyim?

Öptü, karşılık vermedim. Hâlâ iyiyiz, amacı kötü müdür sizce?
Cevapla