Sevgilime sürpriz yaptım teşekkür etmek yerine beni küçümsedi bende terk ettim çok kötüyüm ne yapmayalım?

Erkek arkadaşımla üç yıldır beraberim yemedim yedirdim giymedim giydirdim hem anne hem sevgili hem arkadaş oldum ve gerçekten kendisini çok seviyorum her bir zerresine aşığım ama bazen yaptıkları beni çok zorluyor ve benim de ağzımı bozmama sebep oluyor ona kötü davranmama neden oluyor bugün ona süpriz yaptım bir koli aldım ve içerisine dört tane çerçeve birlikte olduğumuz fotoğrafları koydum daha sonra içerisine çikolatalar koydum kendim ayriyeten çikolata yapıp koydum kitap koydum mum koydum ve su saati aldım ona özel her şeyi ayrı ayrı paketleyip Özendim iki tane de tropik çiçek aldım koydum sonra bir rezidans kiraladım ve orada vakit geçirelim falan dedim hediyesini vermek istedim yemek falan aldım getirdim bize öptüm sarıldım ona aşk dolu sözler söyledim hediyesini açarken video çektim videoyu bitirdikten sonra vücuduma laf yapmaya başladı yok şuranda yağı var branda ya oranın yüksek beli kalın falan demeye başladı hiç aldırış etmedim her defasında yapıyor çünkü bunu sonra fotoğraf çekiyorduk kızlar Efekli fotoğraf çekmeyi severler öyleyiz yani Efekli fotoğraf çektim ne oldu kendi yüzüne güvenin mi yok çirkin olduğunu mu düşünüyorsun falan dedi çok zoruma gitti çünkü her buluştuğumuzda her yanımda olduğunda sürekli beni vücudumdan ve yüzünden vuruyor insan sevdiği insana böyle davranamaz bu mümkün değil çok zoruma gitti ne yapacağım bilmiyorum ben de ağlayarak rezidans terk ettim inşallah bir gün karşına biri çıkar sana kazık atar o zaman akıllanırsın diye ne yapmalıyım bilmiyorum beni aramadı da mesajda atmadı

Sevgilime sürpriz yaptım teşekkür etmek yerine beni küçümsedi bende terk ettim çok kötüyüm ne yapmayalım?
Cevapla