Sevgilim Bana Büyük Saygısızlık Yaptı, Ne Yapmalıyım?

Selamlar dün sevgilimle basit bir konudan tartıştık ve sadece "yıkık" "senin adına utandım gibi" 2 tane talihsiz söz söyledim. Bunun üstüne kız, özür de dilememe rağmen bana on dakika bağırdı çağırdı ve en sonunda sövmeye başladı 3-4 küfür ettikten sonra en son "S*KT*R GİT" dedi suratıma kapattı. 1 saat daha uyumadım bekledim pişman olur arar diye. Hanımefendi 2 saat arkadaşlarıyla oyun oynayıp sonra eşekliğini anlamış ve uzun bir özür mesajı atmış.

Ben bir erkek olarak kadına en çok konduramadığım şeyi sevgilimde gördüm ama bence asıl saygısızlık olayın üstüne 2 saat özür dilememiş olması... Bu akşam bir karar vereceğim. Ya bitireceğiz ya da bir şekil affedeceğim ama hala öfkeliyim (anlık bir öfke değil) çünkü gözümde tüm saygınlığını yitirdi!

Sizce ne yapmalıyım?
Sevgilim Bana Büyük Saygısızlık Yaptı, Ne Yapmalıyım?
Cevapla