Selamlar dün sevgilimle basit bir konudan tartıştık ve sadece "yıkık" "senin adına utandım gibi" 2 tane talihsiz söz söyledim. Bunun üstüne kız, özür de dilememe rağmen bana on dakika bağırdı çağırdı ve en sonunda sövmeye başladı 3-4 küfür ettikten sonra en son "S*KT*R GİT" dedi suratıma kapattı. 1 saat daha uyumadım bekledim pişman olur arar diye. Hanımefendi 2 saat arkadaşlarıyla oyun oynayıp sonra eşekliğini anlamış ve uzun bir özür mesajı atmış.
Ben bir erkek olarak kadına en çok konduramadığım şeyi sevgilimde gördüm ama bence asıl saygısızlık olayın üstüne 2 saat özür dilememiş olması... Bu akşam bir karar vereceğim. Ya bitireceğiz ya da bir şekil affedeceğim ama hala öfkeliyim (anlık bir öfke değil) çünkü gözümde tüm saygınlığını yitirdi!
Sizce ne yapmalıyım?
Ben bir erkek olarak kadına en çok konduramadığım şeyi sevgilimde gördüm ama bence asıl saygısızlık olayın üstüne 2 saat özür dilememiş olması... Bu akşam bir karar vereceğim. Ya bitireceğiz ya da bir şekil affedeceğim ama hala öfkeliyim (anlık bir öfke değil) çünkü gözümde tüm saygınlığını yitirdi!
Sizce ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer