Boşanmak istiyorum ama toplum baskısı ve ailemin üzülmesinden korkuyorum?

Merhaba arkadaşlar. Eşimle 1.5 senelik evliyiz. Eşim köyde yetişmiş geçimlerini fındıkla idame ettirmiş insanlar. (Eşim şu an memur) Bu fındık meselesi her sene devam eden bir şey zaten. Ben ise İstanbul'da yetişmiş lüks otomobiller 3 tane evi olan bir babanın kızıyım. Evlenmeden önce maddiyatı önemsemezdim fakat evlendikten sonra bu durum çok koydu bana. Her sene senelik izinde dinlenmek ya da gezmek yerine fındık topluyoruz.(evlenmeden önce babam senelik izinlerinde hep tatile götürürdü bizi) ne ev ne araba hiç bişeyimiz yok aksine ailesi sürekli para istiyor bizden. neyse bu işin maddiyat kısmı. Birde manevi kısmı var bu işin. Evde sürekli bir küsme hali ince düşünce 0 zaten. Aramızda geçen muhabbette iki tarafında söylediği her şey batıyo ikimize de. Ailesi sürekli bir arada olalım istiyor izin günlerimi onlarla geçireyim işten sonra oraya gideyim, bayramlarda eşim çalışıyo mesela kendi aileme değilde köye onların yanına gideyim istiyolar. Sürekli eşimin maaşı üstüne konuşuyolar fazla para alıyomuş öyle söylüyorlar. Alışık olmadığım bir aile ortamının içindeyim. Ve ne yazık ki eşim de onlar gibi düşünüyor. (Biraz cahilce). Boşanmak istiyorum artık ama ailemi üzmekten onların başını öne eğmekten aşırı korkuyorum. (Bu arada eşim ailemin yanında sürekli suratsız ve maddi açıdan aileme eli sürekli kapalı) ailemin çok şükür onun parasına ihtiyacı yok ama annemle tanışma yemeğine gitmiştik orada 300 tl hesap ödedi hala unutamamış onu. Mutsuzum hemde çok ne yapayım yardım edin ne olur

Boşanmak istiyorum ama toplum baskısı ve ailemin üzülmesinden korkuyorum?
Cevapla