Bir arkadaşım var best friend gibi değiliz ama neyse her konuşup buluştuğumuzda birini ayarlamaya çalışıyor bana fakat ilk günden beri sevgilim olduğunu da biliyor. Gayet tepkimi gösteriyorum hala aynı. İlla konuşmayı mı keseyim 😑
Sevgiliniz olduğunu bilmesine rağmen birini ayarlamaya çalışan arkadaşınıza tepkiniz ne olur?
O arkadaşım ile bir daha konuşmazdım. çünkü sevgilim olduğunu biliyorsa bunun benim için ne kadar önemli olduğunu da biliyor demektir. böyle boş insan ile arkadaş kalmaya devam etmezdim ben. çünkü bir insana birini ayarlamayı denemek bence saygısızlıktır. zaten o an sevdiğim varken başkasını düşünmem ayda başkasına bakmam zaten. ama arkadaşım bunu bilmiyorsa demek ki beni tanımıyor demektir ve yol verirdim.
Bu durumu ne kadar ciddiye almanla ilgili olarak teklifi devam edebilir. Eğer gerçekten istemiyorsanız bunu tatlı dille söyleyin. Eğer halen devam ediyorsa konu açıldığında ilgi göstermeyi kesin, farklı konulara yönelirsiniz. Sevgilinizde mi gözü var acaba :D
Bi sor bakalım neden ondan ayırıp başkasını ayarlamaya çalışıyor? Neden ondan ayırmak derdi en önemli kısım bu. O çocuğun yani senin sevgilinin nesini beğenmemiş. Bunu sor