Kız yüz vermediği için adam deli gibi aşık diyor haklı mı sizce?

Kız kankama birisi çok aşık adam aşkından ağlıyor artık.. adam bana yalvardı lütfen aramızı yap diye... bende kuzenime beni böyle seven olmadı dedim. Kuzenimde diyor ki : kız yüz vermediği için adam deli gibi aşık hemen kucağına düşmüş olsaydı değeri kıymeti kalmazdı ama bak şimdi adam peşinden ayrılmıyor neden çünkü kız pas vermiyor yüz vermiyor bu işler böyledir unutma kaçan kovalanır dedi
Kız yüz vermediği için adam deli gibi aşık diyor haklı mı sizce?
Cevapla