Onu tipi için , parası için, popülerliği için sevmedim. Kendine yakınlaştırdı ve sonra iyi niyeti, ilgisi gibi şeyler onunla olabileceğimi düşündürdü ve onu çok sevdim. Bir şey olsa üzgün olsam soğuk olsam hep aradı, sordu, asla bırakmadı sürekli mesaj attı aradı, o gün çözülmeden uyumadı. Ve hep böyle devam etti. Bu olayların sıklığı son zamanlarda arttı. İstemsiz olarak soğuk davranıyordum ama onu sevmediğimden değil, sanırım kendi duvarlarımı örüyordum koruma amaçlı ve sanırım onun sevgisini garemtiliyordum daha çok ilgi bekledim. Ama böyle sürekli huzursuzluk çıktı biliyorum bu konudan da aşırı etkilendi. En son benden ayrılmak istediğini söyledi.
O andan önce bile senin üzülmeni istemiyorum diyen biri nasıl aniden sevgisinin kalıp kalmadığını bilebilir ki?
Ve pişman olduğum bir şey yaptık, fiziksel yakınlaştık ki bu da beni çok etkiledi. Bunları yaşamışken bu kadar çabuk ayrılmak isteyececeğini düşünmemiştim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer