Flört ettiğim kişi sen çirkinsin diyerek benden ayrıldı bu nasıl bir ergenliktir insanlar kendilerinde bu hakkı nasıl görüyor?

İki ay sonrada yazdığı igrencliklerden pişman olmuş birde ben öyle demek istemedim felan demeye getiriyor böyle biri hakkında ne düşünüyorsunuz

Flört ettiğim kişi sen çirkinsin diyerek benden ayrıldı bu nasıl bir ergenliktir insanlar kendilerinde bu hakkı nasıl görüyor?
Cevapla