Evimize gelmişti bana bir şey farkettim sen kocanın yanında çok ürkeksin gözünün içine bakıyorsun sanki korkuyormusun dövüyor mu dedi bende ne alaka dedim. O zaman biraz dik başlı ol hırçın ol bune böyle kocayı kadın yönetmeli sen ipleri eline vermişsin dedi.
Ama ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Kocam çok iyi biri. Evet ürkek biri olduğum söylenebilir ama ne yapayım bağırıp çağırıyım mı durup dururken.
Aramizda bir problem bile yok. Ben hastayken başımda sabahlara kadar bekleyen sabahları ben uyurken saçlarımı okşayan adamı nasıl üzerim. Sert mizaçlı etrafındakilere sözü geçtiği için herkes mutsuz ve kendimi ezdirdiğimi düşünüyor.
Ama ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Kocam çok iyi biri. Evet ürkek biri olduğum söylenebilir ama ne yapayım bağırıp çağırıyım mı durup dururken.
Aramizda bir problem bile yok. Ben hastayken başımda sabahlara kadar bekleyen sabahları ben uyurken saçlarımı okşayan adamı nasıl üzerim. Sert mizaçlı etrafındakilere sözü geçtiği için herkes mutsuz ve kendimi ezdirdiğimi düşünüyor.
Güncellemeler
+1 yıl
İyi niyetli mi? Ablada kötü olmazki ya bence
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer