Ablam bana kocanın yanında çok ürkeksin biraz hırçın ol bune böyle dedi. Ablamı dinlemeli miyim?

Evimize gelmişti bana bir şey farkettim sen kocanın yanında çok ürkeksin gözünün içine bakıyorsun sanki korkuyormusun dövüyor mu dedi bende ne alaka dedim. O zaman biraz dik başlı ol hırçın ol bune böyle kocayı kadın yönetmeli sen ipleri eline vermişsin dedi.
Ama ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Kocam çok iyi biri. Evet ürkek biri olduğum söylenebilir ama ne yapayım bağırıp çağırıyım mı durup dururken.
Aramizda bir problem bile yok. Ben hastayken başımda sabahlara kadar bekleyen sabahları ben uyurken saçlarımı okşayan adamı nasıl üzerim. Sert mizaçlı etrafındakilere sözü geçtiği için herkes mutsuz ve kendimi ezdirdiğimi düşünüyor.
Güncellemeler
+1 yıl
İyi niyetli mi? Ablada kötü olmazki ya bence
Ablam bana kocanın yanında çok ürkeksin biraz hırçın ol bune böyle dedi. Ablamı dinlemeli miyim?
Cevapla