Ablamın eşi bana laf soktu. Bu konuda haksız mıyım?

Ablam 36 yaşında. Eşide 30 . Aralarında yaş farkı var. Ben 25 yaşındayım.
Bana durduk yere sen kısasın ama yaşlı duruyorsun 30 falan gibi , ablansa 36 ama 25 duruyor dedi.
Bu arada 163 boyundayım ama bu erkekte 168 falan yani ablamda.
Bana bu şekilde yaklaşması rahatsız etti kimsede bugüne kadar bana büyük duruyorsun demedi tam tersi hep küçük durduğumu minyon olduğumu söylerler.

Ablamın eşi bana laf soktu. Bu konuda haksız mıyım?
Cevapla