Neden biri cevap vermeyince kendimi değersiz ve yetersiz hissediyorum?

Bu histen nefret ediyorum. Hiç olmayacak insanların pesinden koşuyorum beni isteyenlerden kaçıyorum, itiyorum onları ama beni sadece obje gören birine kapılıyorum. Elimde değil gülüşü hoş geliyor bir bakmışım takmışım ona kafayı... ona sürekli yazdiğımdan olsa gerek nasıl olsa bu kız bana hasta diyerekten takmıyor beni ama yazmasam hiç yazmayacak. Ben yazmak istemiyorum ama kendine engel olamıyorum kinci biri değilim, sinirim çabuk geçiyor bir bakmışı aaa kurban olduğun ne guzel güluyor triplerine girip yazmişim bile o geç yazınca oturup ağliyorum kimse beni sevmiyor ben değersiz biriyim, çirkinim, kötüyüm diye kendimi hırpalıyorum bunun sonu yok hep böyle oluyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Kendi değerimi insanların bana olan ilgisi üzerinden ölçmek istemiyorum artık.

Neden biri cevap vermeyince kendimi değersiz ve yetersiz hissediyorum?
Cevapla