Ben ayrıntıciyim biraz daha içime sinen şeklinde olsun istiyorum bazen taviz de veriyorum ama o nerden kıssam derdinde yeri geliyor 50 liranın hesabıni yapıyor nişanlanıyorum ama hiç mutlu degilim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılSeni çok iyi anlıyorum ama gel seninle beraber farklı bir pencereden bakalım :)
Daha düğüne bile geçmeden canını sıkan şeyleri kafana takıyorsun. Bugün harcadığın tutar ya senin ya da onun cebinden çıkacak ya da ikinizin. Peki sonrası?
Düğün faslına geldiğimiz de 300-400.000TL bir masrafın altına (daha da aşağısı olabilir) girdiğiniz de nasıl özgürce hareket edebileceksiniz? Kira, mutfak, kişisel harcamalar, zevkler, taksitler vs. Bunlar sizi inanılmaz kısıtlayacak. Senelik izinleriniz olacak masraflar olduğu için hareket edemeyeceksiniz. Borcunuz 2-3 sene sonra bitecek ve belki bebiş olacak :) Bu sefer de bebek hayatınızı kısıtlayacak. Sonra bir bakmışsın 4-5 yıl yaşamadan geçmiş.
Planlama yaparken sadece anı yaşamayın. İlerisini de düşünün. 3 senede bitecek bir borcun altına girmektense 1 senede bitecek bir yükün altına girin. Borç bittiğin de basit bir tatil yapmayın. 5 günü rüya gibi geçirin. Gerekirse (eğer düşkün iseniz) borca girin o parayı çatır çatır yiyin. Ama sevdiğin insan ile bunu rahatça özgürce gerçekleştirin.
Bunu yaşayan biri olarak söylüyorum. Eşimle evlenmeden bunun hesabını yapmıştık. Bugün yukarıda yazdıklarımı yaşıyorum.
1 saatlik heves için 365 günü belki daha fazlasını, çöpe atmayın. Zaman herşeyden daha kıymetli.
Nişan, düğün vs bunlar milleti tatmin etmekten başka bişey değil. Karşındaki insanın masrafları düşünmesi çok güzel bir şey. Sadece kendini değil senide düşünüyor belli :)
05 Yorumla- +1 yıl
@hamzabzsn ben de gereksiz buluyorum ama dugun zamani ya da Nisan zamani gelince tiplum baskisi cok oluyor. Sen diyorsun ki gereksiz ben istemiyorum mesela annen israr ediyor yapman icin, bir sey oluyor sunu niye yapmadilar buju niye yapmadilar diyorlar , iste falancanin kizini istemeye gelirken elleri kollari dolu geldiler sana bi sey bile getirmediler vs vs. Kadinlar maalesef bunlarla da ugrasiyor ve bu durum maalesef ki iliskiye yansiyor. Evlendikten sonra keske diyorsun ne sacma seylerden kavga etmisiz ama toplum baskisi. Ben kupe takmıyorum diye taki seti degil sadece 1 kolye istemistim kac yil gecti annem hala onun laini yapiyor bi kupe bile takmadilar sana diye. Insan ister istemez etkileniyor. Turk toplumuyla mucadele etmek zor
- +1 yıl
@hamzabzsn olabilir zevk ve terfih meselesidir insanların tek bi hayatı var onuda sizin yargılarınız mı belirliycek ya ne saçma
- +1 yıl
@Hocahanım arkadaşım yakın zamanda evlenecek. İkisi de istemiyor boş masrafı. Ama kızın ailesi istiyor. Demek istediğim. Çocuk daha düğün olmadan bir sürü borca girdi. Evlendikten sonra beraber o borcu ödeyecekler ve bi süre belki ömür boyu borçla kısıtlamayla yaşacaklar
- +1 yıl
@Kafasıhepkarişikk yargılamıyorum fikrimi söylüyorum. Asıl yargılandıkları için düğün yapanlara üzülüyorum
En İyi Cevaplar
+1 yılnişan düğün falan nedir bunlar?
bunlar şu
ey ahali biz nişanlanıyoruz ya da evleniyoruz bakın kamuoyuna duyrulur yani benim eşime kimse yan gözle bakmasın o kızı ben aldım. kızda erkeğe o erkeği ben aldım demenin gürültülü patırtılı ve yaygara yöntemi ilan edilme halidir
öte yandan birazda evlenenlere takıdır paradır v. s katkı amçlı destek talebi çağrısıdır
Peki çokmu lazım bunlar kesinlikle lazım değil hiç bir önemide yok
evliliğin amacı biz iki gönül bir olduk bu hayat denilen yükü iki ayrı omuz olarak birleşip berber taşıycaz demektir düğüne taşkalaya ona buna gerek yok
fakat anladığım kadarıyla eşin olacak görgüsüz pinti ve cimri dahada ötesi bencil herif kuruşun hesabını yaptığı sürece senin yüzünde ne mutluluk gülü açar nede bu hayatın yükünü taşıyacak enerjiyi saçar başından beri yanlış ata oynamışsın o at seni sırtından atar00 Yorumla
sen bu adamı seviyorsan sabır göstereceksin, senin için her şey mutlu olmanız için. Bırakın herşeyin en iyisi en pahalısı olmasın 2. El alın kullanın gerekirse ama birbirinizin kalbini kurmayın. Borç öderken adamın beli doğrulmayacak her gün kavga gürültü mü olsun evde yoksa borçsuz girip mutlu bir hayat yaşamak mı istiyorsunuz?
Birlikte çalışın gerekirse yok evi erkek döşetmiş kız bunu alırmış bırakın bunları siz evleniyorsunuz ailenizin her dediği olmayacak.00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılYani maddi durum elbette bu aşamada önemli. Eğer durumu iyiyse ve buna rağmen hesap kitap yapıyorsa gerçek anlamda pintidir lakin maddi durumu pek parlak değilse ve hesap kitap yapıyorsa hak verebilirim. İlerleyen zamanlarınızı düşünüyor derim o zaman. Siz de maddi durumunu bilerek kabullendiyseniz o zaman bir şey diyemezsiniz fakat bu durum sizi ciddi anlamda rahatsız ediyorsa ve sevginizin de önüne geçiyorsa yol yakınken ayrılabilirsiniz. Keyifli akşamlar..
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
52
Cevap
58Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Nişanlını maddi açıdan çok zorluyor olabilir misin?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 832 cevap paylaştı.
+1 yılNişan ve düğün olmasa ne olur? Neden bu kadar önemli ki? Bazen bana da saçma geliyor. Anne babalar tanışırlar. Çocuklar der ki biz evlenmeye karar verdik. Onlar da tamam derlerse eğer gitsinler gün alsınlar atsınlar imzaları kıyılsın nikahları olsun bitsin yav. Bazen bu gelinlikmiş damatlıkmış nişan falan çok anlamsız geliyor ya. Gereksiz telaş gereksiz stres. Kız da nikah olduktan sonra valizini eşyalarını alsın yerleşsin kocasının evine aynı öğrenci evine yerleştiği gibi ondan sonra da yaşasınlar işte oh mis.
84 Yorumla- +1 yıl
Al benden de o kadar oynamayı bile bilmiyorum 😂😂
- +1 yıl
muthış bır yorum
- +1 yıl
Zevk meselesi kardeşim kimisi ister kimisi abartı bulur herkes istedigi gibi takılsın size ne
- +1 yıl
@Kafasıhepkarişikk benım görüşümden sanane o zaman
Mesleği ve gelir durumu ne? Nişan alışverişinin tamamını o mu ödeyecek ve nişan klasikleşmiş düğün tarzı mı olaca?
Bak eğer o abartı şeylerden yapıyorsanız bu düpedüz israftır. Hele birde zor bir işte çalışıp cidden alın teriyle kazanıyorsa o parayı, böyle abartı organizasyona harcamak istemiyordur. Sonuçta daha düğün var önünüzde.
Ama eğer konu bu değilse, normal yaşamda da hep ilk parayı konuşan, oradan buradan kesmeye çalışan biriyse dümdüz cimridir. Ve cimri insanla ömür geçmez valla.10 Yorumla
+1 yılTamam hadi her ne kadar şu anda maddi zorluklar içinde insanlar bulunsa bile Sonuçta nişan Yapıyorsun zaten Belli bir masrafa giriyorsun bir 50 TL de yani ne bileyim lafı olmaz diye düşünüyorum
00 Yorumla
+1 yılBunlar güzel şeyler aslında
İmkansızlıklarla kıt kanaatla 3 5 hesabıyla aile yuva kurmak gerçek yönünü gösterir sevgi gerçek mi yuva kurmak aile olmak istemek gerçek mi
Zorluklarla mücadele ederken mutlu olman kolay değildir ama değerli güzel bir evliliğe yolculuk olabilir00 Yorumlainsanları da düşünmek lazim bu şartlarda kolay değil birşeylere elbette.. eşyaya vs bu kadar iyisin olsun demeyin gerek yok onunlada anlaşıyor ve mutlu oluyosan eğer bunları düşünüp tartışıp üzülmeye değmez inan. esya gelir geçer olur olmaz bu kadar önemli değil.. anlayış gerekli
00 Yorumla
+1 yılTabiki en iyisini ve güzelini hak ediyor sunuz ama bazen de maddi açıdan bakmak gerekiyor emin ol gerçekten cimri biri değilse oda en iyisini yapmak ister ama bazen elde olmadan da olsa hesap yapmak gerekiyor bu ekonomik konuda şuda var en iyisini tabiki isteyin bir kere oluyor nişan düşün ama şuda da unutmayın ilerde zorlanicak olan da siz siniz mesela nişanlın kredi çekip yaptı desek onu ödeyene kadar ne adamlı gezme niz ola bilcek ne birseyiniz bazen anlamak gerekiyor
00 Yorumla
+1 yılSen Nişan düğün olaylarını önemsediğin ancak nişanlınin önemsemedigi için bu şekilde oluyor bence. Normal şartlarda bir şeyler yerken sinema ya da alışveriş de aynı şeyleri yapıyorsa tamam cimri ama Nişan düğün olaylarında böyleyse önemsemiyordur. Bu yüzden de her yerden kısma peşinde olur.
00 YorumlaUlan evlenecek kerizi bulana kadar birlikte olduğunuz erkeklerden hangi maddi talepte bulundunuz?
Kusura bakmayın batılı kadınsınız artık. Evlenirken erkekten maddi talep etmek bakire kadınların hakkı olan bir ortadoğu geleneğidir. Batılı kadın erkekten maddi talepte bulunmaz. 😎 Kendi karşılar ne istiyorsa. Kıçımın güçlü bağyanları.🤣00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılEğer nişanlın her zaman böyle cimriyse, evlenmeden önce iyi düşün bence , cimri insanlar duygularında da cimri olurlar , ama şunu da unutma ki bu devirde evlenmek çok para , daha nişan aşamasındasındasiniz, bunun daha ev eşyası düğünü nikahı gelinliği var erkekler korkuyor artık haklı olarak
00 Yorumla Simdi sana kazancıyla ilgili dicem yalan olucak , zaten politik , psikolojik ve sosyal boyutunu söylememe gerek yok ülkenin hali desem aynı statude , ortalama standart bir gelirle yasayan bir sürü insan var , bu insanlar sevgilisine para harcarken bonkorse ; seninki kılı kırk yarıyorsa , o maalesef cimridir. Zaten 50 tl de Şu an 20 lira gbi bir şey lafı bile dönmemeli , daha baska yerde kullanırız dese amenna ama hesabını yapmak bir huydur.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAbi eğer gösteriş istiyorsanız zengin biriyle evlenin a Q hem durumu o kadar rahat olmayan biriyle evleniyorsunuz hem de krallar gibi düğün yapak herkes imrensin diyosunuz bende sizi anlamıyorum. Hele ki bu devirde, para konusunda rahat, zengin birinin bile bu parayı harcamamak isteyişini anlayışla karşılarım. Ne istediğinizi bilin önce 👍
21 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHer konuda 50 TL’nin lafını yapıyorsa ortada ciddi bir sıkıntı vardır. Bu durumda nişan olayını tekrar düşünmelisin.
Eğer sadece nişan konusunda böyle bir cimrilik yapıyorsa, maddi durumu olmadığında düşünüyorsan sevgilinle konuşup bu durumun orta yolunu bulmaya çalışman gerekir.
Maddi durum olduğu halde bunu yapıyorsa, belki nişanını önemsemiyordur, insana harcanan parayı israf olarak görüyordur.
Fikri ne olursa olsun, sevgilinle bunları konuşmalısın, birbirini kırmadan, üzmeden açıkça ifade etmelisiniz.
Bu arada nişan zaten kız tarafının ağırlıklı olarak yapması gereken bir şey, sadece kıza verilecek nişan bohça adeti varsa , elbise ve kuaför damat öder. gerisi zaten kız tarafındadır.
Ve sen maddi durumları bile bile onu da isterim bunuda isterim, bir kere yapıyorum, her şeyin en iyisi olsun içime sinsin dersEn, erkek arkadaşının senden ayrılması gerekir.00 YorumlaKendin söylüyorsun işte ayrintici insanları bilirim lüks tür onların ayrıntı nisanlanma mutsuzsan kinse seni zorlamıyor biran evvel adama söylese abuk sabuk şeylere tonlarca para vermekten kurtulsun hiç değilde
00 Yorumla
+1 yılO 50 lira tabiki hesap eder nasil olsa senin cebinden çıkmıyor bunun gelecegi var borçlanması var ödenmesi var tabi bunlar senin umrunda değil sen evi nasıl kombin ederim derdindesindir eşya karın doyurmuyor bil istedim
00 Yorumla
+1 yılBura da 50 liranın hesabını yapan o değil, sensin. Demek ki durumu o kadar ve tutumlu çalışıyor. Şu gösterişten, şaşalı saçma hayatlara özenmeyin. Elinden geliyorsa alıyor demektir. Bizim öz kültürümüz de böyle gösteriş yok, her şey sade ve şık.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılDüğün Nışan Kına ve söz saçmalıkları yüzünden erkeklerın gözünde evlılık buyuyor. Yabancı evlılıklerın sayısı sırf bu yuzden arttı bence.
Malıyetı geçtım süreç bıle yıpratıcı. Sevgılın maalesef çok haklı.
00 Yorumla
+1 yılNişanlansanda ayrılabilirsin bence direk ayrıl, bugün 50 tlyse yarın çalış paranı bana ver böyle olmaz kalkınalım diyecek sonrada zengin olunca hadi güle güle diyecek... bak o kötü cahil enerjisi varsa ayrıl
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Evlenmemek için bahaneler bulmayın kendinize. Büyüklere kulaklarınızı tıkayın. Siz karşınızdakini tanıyorsunuz, o da sizi. Yanlış şeyler yapmayın. Sonra evlenemiyorsunuz. Evlilik bir olmak, birlikte olmak demektir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılHaklı devır oyle bı devır maddıyatı yetmıyosa yetmeyecek gıbıyse tabı dusuncek ıcınıze sınecek dıye abartıyosanız sorun abartandadır onemlı olan ıkı kısınınde ıcıne sınmesı
10 Yorumla Normal değil mi üst üste gelince insan kafayı yiyor nereden kısıp da diğerini alacak para kaldırsam diye
24 Yorumla- +1 yıl
Senin türünden az kaldı lütfen güvenli bölgede kal seni de zehirlenmesinler 😂
- +1 yıl
Umarım bizim de isteğimiz bu türünün devamı için seni koruyacağız
+1 yılNişanlanma o zaman. Muhtemelen çalışmıyorsundur bile. Onu sorgulamak yerine kendini sorgula. Ben neden bu kadar parayı çarçur ediyorum diye sor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılcanım nişan düğün çok masraflı bir şey adamı zaten sırf akrabaların 2 göbek atsın diye yüzbinlerce lira borcun altına sokuyorsun, adamın cebinde para mı kalmış haliyle paranın lafını yapar yani.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
+1 yılpara zor kazanılan ve kolayca harcanan bir araç... fiyatların uzaya çıktığı, körün yakaladığını öpmeye çalıştığı bir ülkede yaşıyoruz... kısaca devir iktisatlı davranma devri.. 👍
00 Yorumla
+1 yılZor biriyle bir yola çıkıyorsun ki bunlar sizin en mutlu zamanlarınız olması gerekirken 50 liranın hesabini yapıyorsa yazık yani. Bu yola çıkmadan bir kere daha düşün bu herifle bu ömür geçer mi diye.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Yapılan son anketlere göre her 100 kişiden sadece 1i evlenmek istiyormuş... Ülke iflas etmiş ve bu kaos ortamında çocuk seninle evlenmek istiyor... Bir daha düşün!
00 YorumlaBenim nişanlımda böyle bir kuruşun hesabını yapıyor ne aldıysa kurusu kuruşuna bana soyluyor bak bu kadar harcadım diye sürekli bana parasının az olduğunu söylüyor gerçekten böyle adamlarla yaşamak çok zor nişanlım bu güne kadar bana bı TL bile vermedi insanın çok zoruna gidiyor gerçekten
05 YorumlaSenin gibi aç gözlü bir kızdan bu beklenir anca zaten. Anlayış kalmamış. Her yükü erkeğe yükleyip sonra para hesabını yapıyor demek te baya mod oldu
00 Yorumla
+1 yılAdam ayağını yorganına göre uzatıyor ne yapsın annem her şey el yakıyor sen daha bunun düğünü vs var
00 Yorumla
+1 yılSeni teste sokmuş olabilir para göz mü değil mi diye deneme yapıyor olabilir çaktırmadan devam et sende
00 Yorumla
+1 yılDetaylsri bos ver. Hatta evliligi, nisanligi bos ver. En önemli detay esin olacak kisi olmadigi sürece önemi yok.
00 Yorumla
+1 yılSeni yarı yolda bırakmamış delikanliymis aferin çocuğa kıskançlığı yoksa küfrü yoksa şiddet eğilimli değilse bunlara bak sen asıl öp başına koy
00 Yorumla
+1 yılEğer o kişi alışveriş yapıyorsa eşya alıyorsa hak veririm ama sana karşı bunu yapıyorsa uzak dır derim
00 Yorumla
+1 yılÖnemli olan mutlu olman ve mutlu değilsen birlikte olma ilerde daha çok sıkıntı olabilir huylu huyundan baş gecmez
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 310 cevap paylaştı.
+1 yılAdam haklı, bir de şu açıdan bak 50 TL için ne kadar çalışıyor, ne kadar zorluklarla çalışıyor. Parali bir tip düşünmez bile. kendimdrn biliyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkadınları mutlu etmek mümkün değil zaten! Kendisi tek kuruş harcamaz, adama şımarıklık yapar, Türkiyede para kazanmak çok zor şu an, sen kendin kazan değil 50tl 5 tlnin de hesabını yaparsın.
11 YorumlaBu işler sonra canını çok sıkar şimdiden anlaşmanın yolunu bul aranızda para lafı olmasın
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Nişanı kız tarafı yapar neyin tasarrufunu yapıyor ki anlamadım?
10 YorumlaAyy evlendikten sonrada böyle yapsa ne yapcan cimri var yemez varlık içinde yokluk çok kötü
10 Yorumla
+1 yılOzaman sende bu hesapları yapmasına gerek kalmayacak maddi güçte biriyle nişanlansaydın.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Cimriyse yol ykaınken kaç ileride daha büyğk problm yaşarsın emin ol
00 Yorumla
+1 yılHerkesin ortak sorunu olabilir yeni evlenecek ola çiftlerin hepsinde görüyorum bu sorunu
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 858 cevap paylaştı. maddi olarak hesap kitap yaparsın da 50 liranın da hesabı yapılmaz. bilmiyorum iyice düşün taşın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,1b cevap paylaştı. Genel anlamda boyle miydi yoksa Nisan dugun masraflarimi bu hale getirdi cunku gercekten zor
00 Yorumla
+1 yılYapmasın mı sjjsjsjsjs şu an evlilik masraflarının içinden çıkamıyordur garibim
00 YorumlaAyrıl
O adamdan sana hayır gelmez
Eğer mutlu değilsen
Ayrılmak için uygun00 YorumlaHer şeyin en iyisi en gösterişlisi en pahalısı olmak zorunda değil..
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. anlayışlı ol parası anca yetiyordur, kolay mı bu devirde
00 YorumlaYapsın tabi ki. Garantili bir eş ile mükemmel bir evlilik surebilirsin
00 Yorumla
+1 yılHaklı adam. Masraf yaptırma. Nişan gerekli bir şey bile değil.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 342 cevap paylaştı. Eee hayat memat meselsi napsin har vurup harman mi savursun
00 Yorumla
+1 yılBöyle insandan uzak dur yarın tuvalete gitme su parası çok gelir der sana.
01 Yorumla
+1 yılO 50 liranın hesabını yapmazsa 500 binlik olacağını biliyordur
00 Yorumla
+1 yılDaha evlenmemissin. Yol yakınken donebilirsin en önemlisi mutluluk ve sen mutlu değilsin
00 Yorumla
+1 yılCimrilik ayrı tasarruf ayrı. izlenimini iyi yap tasarruf yapıyorsa hiç durma evlen cimrilikse düşün.
00 YorumlaBöyle yaparsan eğer ileride ne yapacaksın böyle her şeyi takarsan para derdine düşersen zaten mutlu olamazsın eşine hayat arkadaşına borç yükleme çünkü o borç aynı zamanda senin de borcun olacak sevgiyle kal ve her şeye özenme
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyrıl öyleyse. Evlenip 2 ay sonra boşanmak isteyeceğine şimdiden yoluna bak. Nişan evleneceğin kişiyi tanıma sürecin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılboş ver kızım evlenme ne sen uğraş ne o uğraşsın Koç holding sahibi birisi çıkarsa evlenirsin artık
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılnişan bunun için vardır bir insanı tanımak için. Gör gör evlenincede böyle olacak değişeceğini düşünme
00 Yorumla
+1 yılBöyle konulara sinirlenen biriysen ve bu sinirin de yüksek derecedeyse böyle bi adamın hiçbir Zaman değişemeyecegini söylemek isterim çünkü insanlar da Huy kolay kolay değişmez bu çok zor bi olaydır olay bu
00 Yorumla- Devamını Gör (50)
Devamını Gör(95)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilimle nişan hazırlığı içerindeyiz, bazen 50 liranın bile hesabını yapıyor. Ne olacak böyle?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer