Güncellemeler
+1 yıl
En düşük ayardan hesap yapmış ve ailesinden yardım gelmeyecek şekilde plan yapıyor.
Ben çok takı isteyen, gözü yükseklerde olan birisi değilim zaten. 3 tane bilezik 1 tane de nişan da kaynana bileziği olsun ona da razıyım diyorum. Düğün bile düşünmüyorum. Mevlüt okutup geçmeyi düşünüyorum ama altın konusunda böyle düşünmesi normal mi? Bende mezun olup çalışıp öderiz beraber diyorum. Yaşım 23 onun 25.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evlenme bence
Neden
Nedir bu milletin altın sevdası, ülke komple gollom gibi
Altın sevdalısı değilim. Olsam 3 tane değil 10 tane isterim.
Bu devirde kadın da erkek de çalışıyor, bu yüzden erkekten altın istemek haksızlıktır
Zaten aldığımız da beraber ödeyeceğiz? Bende sırf o alsın demem zaten. Bir şey olacaksa birlikte yapılır.
Karar sizin, ben olsam borçlanmam hayatta
Evlenirken de isteniyor ama yapmayınca ne yazık ki oğlan tarafı gelini değersiz görüyor az da olsa yapılmalı.
Bu çok saçma bir bakış açısı. Altın isteyeceğiniz yerde aileden uzakta olmayı isteyin
Zaten uzak ama illa aileler kötü gözle bakıyor kusura bakmayın. Eğer bu kadar her şeye tamam diyorsa vardır kesin bir eksiği diyorlar. Bir değerin olmuyor saygı bile duymuyor bazıları. Ne yazık ki bizim milletimiz sevenden değil dikenden anlıyor
Öyle düşünen bir aile ile hiç görüşme, görüşmek zorunda da değilsin. Bu kültürü artık bitirin
Benim için bu kültür yok zaten çevremden gördüğüm, duyduğum bu. Sevgilimin ailesi de tanıdığım kadarıyla öyle değil ama durumlar değişebilir
Haklısın insanlar çevrelerinde duyduğu şeylere çok takılıyor. İnsanımız bir birilerine çok karışıyor
hiç almasın ne var yani birde onun borcunu çekecek bu adam
Beraber öderiz zaten bende olmamasını isterim ama ailem olmaz der o yüzden en azından 3 4 tane olsun beraber ödeyelim. Zaten tayinci eşya da almayacağız tayini çıkana kadar
bunun ıcın uzmeyın brıbırınızı yuvanızı kurun altın takı flan boş işler tuzak bunlar tuzak adet diye diye bir gençlik heba oldu
Yani ben adet falan dinlemiyorum aslında. Düğün bile istemiyorum siz düşünün. Ne insanlar var beyaz sarayda düğün istiyor.
ya haklısın ama imkan yokken diretmenınde anlamı yok ama yarın birgun hersey borcu yıne sen cekeceksın oyle olacagına normal evlen borc cekme hayatınızı yasayın
Kendisinin işi var gücü var. Hava astsubayı. Buna rağmen karsilayamam diyor haklı da ülke şartlarında... Ben zaten düğün istemiyorum, Mevlüt okutup geçelim diyorum. Kınayı da bahçede yaparız olur biter. Eşya da almayacağız tayinci olduğu için. Tayin çıktığı zaman alicaz. Yani bilmiyorum bana çok gitmez gibi geliyor
nerden baksan yine 150-200 gider altınına onu yapacagna yap güzel balayını bak keyfıne benceee
Düğün yerine zaten balayı yapicaz
üzmeyin bence birbirinizi :) sen bence ikna olursun ülkenin durumu ortada ileride belki sana güzel güzel hediyeler alır senin gönlünü alır
Sen ikna olursun derken?
sevdıgın adamı zora sokmazsın ikna olursun gbi geldi sevdgnı algıladgm ıcın
Bazı şeylerin çok gereksiz olduğunu düşünüyorum. Düğün mesela çünkü ne yaparsam yapayım kimse memnun olmayacak ve hayatımda hiç görmedim insanları eğlendirmek için bir ton masrafa gireceğim gerek yok. Kaldı ki ikimizin de durumu ortada, birbirimizle yuva kurmak için çabalıyoruz ne gerek var her şeyde yokuş yapmaya? Tabi yokuş yapanların değeri her zaman daha çok bilinir orası ayrı bir şey de bilmezlerse bilmesinler ne yapayım bir süre sonra herkes yerini bilir düşüncesindeyim.
sende kendıne göre haklııssn
Ha tabi ki mesleği var işi gücü yerinde çocuk ama benim zaten isteğim yok
iyi olur inşallah orta yolu bulursunuz
İnşallah
hakkınızda en guzelı ne ıse o olsun
Amin teşekkür ediyorum inşallah sizin de gönlünüze göre olur her şey ☺️
tesekkur ederım
Ohaa lan altin oldu mu o kadar
Gram altın 1500
Dalagami geçiyorsunuz 5 bilezik 250 aşağı değil
Ya kaba hesap 16 gram mi ne varmış en düşük ondan diyor
En az 2000000
200 bin
Altınla mutluluk olmaz
Doğrudur ki biz alana kadar da artar daha
Ya zaten bende çok isteyen birisi değilim ailem olsun der. En azından 3 tane olsun diyorum. Eşya da almicaz zaten tayinci olduğu için.
Meslek ne
Onun
Hava astsubayı
Himm bana yazarmisin
Benimki J.
J. ?
Jandarma
Özelden ne diyeceksiniz?
burada yazsam yazardım demi
Mesaj atılmıyor
Açayım