
Yalan ise niye bu kızlar hep üzülüyor? 😃Erkeklerde de var bu var. Niye yanlış seçimler var he niye?
Siz nasıl seviyorsunuz?

Yalan ise niye bu kızlar hep üzülüyor? 😃Erkeklerde de var bu var. Niye yanlış seçimler var he niye?
Siz nasıl seviyorsunuz?
Sevdiği değil de yükseldiği doğru. Ama bir yere kadar işte. Sonra değerini bilen adam gibi adam çıkınca o bad boylar falan yalan olur. Esamesi okunmaz.
Ben hepsinden ortaya karışık olabilen insan seviyorum. Ne sütten çıkmış ak kaşık gibi olsun, ne de korkunç biri.. Dengeleyebilsin her şeyi.. Başkalarına kötü bana iyi olanı seviyorum.. Ele iyi bana kötü olanı değil. Keyifli geceler..
İkizler burcu istiyorsun yani 😬
Burca göre karar vermedim ben hiç ilişkilerime.. Bunun bir genellemesi olamaz.. Fakat iltifatın için teşekkürler yengeç 😏
Hep uğraşmak olmaz dimi 😃 biraz övgü.
Bence de burçlar ile olmaz. Sana tarihte ilk kez katılıyorum. Tarih kitaplarına geçsin!
Tamam daha öncede katıldığım görüşlerin olmuştu 😐
Kendi kendini mat ediyorsun bak beni yormuyosun artık :D onun için de teşekkürler yengeç
Oyun tasarlayan ben olduğum için no promlım ikizler 😎 fjdks.
Tamam tamam ricalar
Oyun tasarlama anlayışın benim kazanmam üzerineyse neden olmasın ahaha :D 😎 kibby yengeç
Kazandığını zannedersin ki son hamleme kadar. 😎
Burada anlatınlar abartılmış olabilir 😂
ahah tamam köşede ağlayabilirsin :D ahs
Ağlayamıyorum hocam olmuyor 😃
Teşekkürler yengeç 😃
Ben kız değilmişim onu öğrendim.
Bu tip erkekler bana fazlasıyla itici geliyor tam tersi tipler daha hoş ve daha çekici.
ya da aklı belli bir olgunluğa erişmiş kişiler.
Biz artık hiç sevmiyoruz😅
Kedimize sarılıp uyuyoruz
Ah bee içimiz parça parça oldu 😬
Kedi sahiplen , hemen sariverir😅
Anne sorunsalı işte. Yoksa ben de çok severim kedicik 😐
Kedi sevmeyen annem artık benim o kara kedime sarılıp uyuyo😂
Darısı başına
Ya benimki yapmaz öyle. Bir ara 2 hafta yavru kediye baktım odam da (o da karaydı) kediciği biraz görsün bağırıyor hemen 😂
Yaa😅
Genel anne sorunu gerçekten 😂
Ama yavru kuzu olsaydı, kendi odasına alırdı ama 😐😂 hayvan ırkçılığı bu!
Teşekkürlerr
Daha yeni rica ettik ya 😬🧐
Cevap
8Cevap
Evet maalesef kızlar genelde bad boy yani serseri tipli kötü erkekleri seviyorlar.
içgüdüsel olarak kadınlar sert güçlü özgüvenli erkek profilini seviyor. badboyların bir kısmıda buna uyar.
bak düşün uzun boylu, geniş omuzlu, iri yarı, zengin, sosyal statüsü yüksek birisini düşün. kadınların yüzde 95'nin umrunda olmaz iyi kalpliymiş kötü kalpliymiş. anında ister o erkeği.
Öyle bir efsane var maalesef daha sonra soluğu Müge Anlı'da alıyorlar
Çünkü çekici geliyorlar
Yani kendi adıma doğru değil. Ama genelde öyle bir heves var mıdır bilemiyorum açıkçası sanmıyorum da.
işte bu beeee
Allah bad boy seven kızları nasıl biliyorsa öyle yapsın diyorum yalnızca.
Ergenlik döneminde evet ama sonradan efendi erkeklere dönüyor
Dr redpill izle
En azından sana faydası dokunur
Derler ki üzen ağlatan erkek kıymetli oluyor
Yoo ben sevmem bad boy falan.🙄
Tamam 😎
Evet hepsi de onlara asik
Bazıları seviyor her kız değil
Tübee kim dediyse yalan demiştir..
Ben zeka ve neşe severim.
Daha çekici geliyor.
Bela arayan çok kız var.
hayır sevmem öyle
Nasıl seversin 🧐
bad olan hiç bişeyi sevmem
Badler üzüldü ☹️😂
bad onlar üzülmez ki 😂😂😂
Kötülerde ağlar zalım işte 😐
ne zaman kazdıkları kuyulara kendileri düştüklerinde mi?
Bana niye soruyorsun yahu ben avukatları değilim 😂😂😂
avukatları gibi konuştun az önce ama 😀
Benim sorumda hakim bile olabilirim. Otur kızım yerine şimdi 😂😂
bak hele ya laflara bak 😂
😬😂😂
Bad boy ne ola ki 🤔
Türkçe çevirisi, Gökhan demek 😂
Ben olan gökhan mı o 😂
Evet sen olan Gökhan 😃
Yhaa şapşik misin beee 😂
Yok ya bad mad degılım ben 😂
😂😂 Hadi hadi itiraf et
Harbiden ev iş arkadas ortamı mekik dokuyorum ne bad boy’u 😂 bad boylar yanıma gelince sigarasını saklıyor 😂
Ultra bad boysun sen demek ki ☹️
Yok yok değilim 🥹 @efulimmm88 yakından tanıyor bak o söylesin
Adamı emekliye ayrımaya unutmuşlar hatta emeklilik için gün sayıyor o derece 😂 bad boy olsa olsa emre olur 😎 arkasından junior halil 😂😂
Emre ve haşim anca ultra deluxe playboy olur 😂 gercek bad boy buyuk teknısyen halil
Arkadan paytak paytak junior halil geliyor😎
Onun bıngıldağını yerim ben 😂 adam alfa ama İstanbul dısına makıne teslim almaya gidiyor bak 🖤
Ben good boy severım
ben sevmem
Tamam sen 🧐
ne kadar ciddiyim, emoji bile koymamışım 😅
Sevgi ciddiyet ister bazen. Fksks
ciddiyet severiz 😎
Yess
Ben maskülen takılan bad girl severim 😉
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?