7 yıllık ilişkimde hiç hesap ödemedim, sevgilim bunu yüzüme vurdu. Çok mu yüklendim kendisine?

7 yıldır beraberiz ben hiç bir şey ödemedim bunca zamana kadar... Ödüyüm bugün senin doğum günün dediğimde ben sana ödetmem dedi hep... Anlaşamadık ayrıldık ayrılırken yüzüme vurdu sen beni hep kullandın çıkarların için dedi... Benimde çok durumum yok çalışmıyorum ailemin eline bakıyorum evede 1 asgari ücret giriyor sadece onun durumu iyi sizce bu konuda ona çokmu yüklendim? Siz ne düşünüyorsunuz? Kim ödemeli hesabı?
7 yıllık ilişkimde hiç hesap ödemedim, sevgilim bunu yüzüme vurdu. Çok mu yüklendim kendisine?
Cevapla