30 yaş üstü erkekler yazabilir mi? Sizce bu kişi ne yapmaya çalışıyor?

Ikimizde 25 yasindayiz benden hoslandigini soylemisti bana duygularini acmisti hayatimdaki ikinci kisiydi her neyse kisa sureligine konustuk bir sekilde bitti uyumlu olacagimizi dusunmemis arkadas kalmak istedi ara ara yaziyordu bende bu durumu istemedim ya tam gel ya tamamen git dedim oda iyi gunler dedi ama ne gidiyor ne geliyor. Sizce ne yapmaya calişıyor. Benim gonul eglendirebilecegi biri olmayacagimi biliyor iliskim olursa ciddiyetsiz bir iliskim olmiyacaginida biliyor. Ama gitmiyor gelmiyorda. Neden
30 yaş üstü erkekler yazabilir mi? Sizce bu kişi ne yapmaya çalışıyor?
Cevapla