30 yaş üstü erkekler yazabilir mi? Bu erkek neden böyle yapar?

1 hafta konustuk 3 ay once hoslandigini soylemisti. Birden konusma kesilmisti 3 ay sonra ben yazdım 1 hafta konustuk. Yazdigima pisman olup 2 kere bitirmek istedim ne alaka felan demisti. Sonra evlilik konusu acildi o acti ne yapmayi dusunuyorsun evlilik dusunuyor musun benimlemi vs dedi sogukluk girdi aramiza konuyu o acmisti bende evet dedim onu zaman gosterir dedim yarini bulustuk kendine cok ozen gostermisti ama bitirecegi belliydi gorusme cok guzel gecmisti ama sonra gorusmeden hemen sonra o sogukluga geri dondu tekrar bitirmek istedim peki dedi. Beni begenmedi diyemem daha oncede canli goruyordu evimin oralarda defalarca sizce bitirmek isteyen neden bulusmak isteyio sonra bitirir
30 yaş üstü erkekler yazabilir mi? Bu erkek neden böyle yapar?
Cevapla