30 yaş üstü erkekler, bir erkek neden böyle davranıp sonra hiç yazmaz?

Bir sene önce başvuru yaptığım ve insan kaynakları ile görüştüğüm kişiye üç gün önce tekrar yazdım. "İşim var, evden çalışıyorum ama cumartesi pazar da çalışmak istiyorum." dedim. O da ofise davet etti. Gittim. Muhafazakâr biri ve kötü niyetli biri olmadığını hissettim. En başında iş görüşmesinde de onu hissetmiştim. Bir sene sonra yeniden görüştük. Bana dedi ki: "O kadar naifsin ki seni bir yere entegre etmek istiyorum. Bu kapıdan göndermek istemiyorum. Çekiniyorum üzmekten falan." dedi, gülümsedi. En sonda haberleşecektik fakat hiç yazmadı, iki gün oldu. Neden?

Güncellemeler
4 ay
En son çıkarken dedi ki, "Beni bir abi ve arkadaş gibi gör, neye ihtiyacın olursa çekinme ara." Dedi
Güncellemeler
4 ay
Ergenler mumkunse yazmasın
30 yaş üstü erkekler, bir erkek neden böyle davranıp sonra hiç yazmaz?
Cevapla