Şöyle söyleyeyim iş yerinde çalışan bir çocuk var sadece bir iki kere konusmuslugumuz vardı ona yaşıni sormuştum bana 18 demişti bende ona 17 yaşımı bilmeden önce bana abla demişti bı kere onu uyardım dedim hani bana neden abla diyosunki ben senden küçüğüm dededim ondan sonra kesti demedi hiç bugün eve giderken arada bir ben çıkarken baktığını görüyorum akşam eve gidiceken yol ver dedim sert bı şekilde tam abla dedi gülerek.. hani bana dışardan çok agresif olduğumu soylerler. Ama tanıdıktan sonra dusnceleri değişir insanların
Bu çocuk neden böyle yapıyor olabilir
Bı erkek hoşlandığı kıza. Abla dermi sizce
Yoksa öyle bir niyeti yokmudur sizce
Yoksada neden bunu kasten yapar
Bu çocuk neden böyle yapıyor olabilir
Bı erkek hoşlandığı kıza. Abla dermi sizce
Yoksa öyle bir niyeti yokmudur sizce
Yoksada neden bunu kasten yapar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer