Bİ ERKEK NEDEN BİLEREK KENDİSİNDEN Bİ YAŞ KUCUK KİZA ABLADER?

Şöyle söyleyeyim iş yerinde çalışan bir çocuk var sadece bir iki kere konusmuslugumuz vardı ona yaşıni sormuştum bana 18 demişti bende ona 17 yaşımı bilmeden önce bana abla demişti bı kere onu uyardım dedim hani bana neden abla diyosunki ben senden küçüğüm dededim ondan sonra kesti demedi hiç bugün eve giderken arada bir ben çıkarken baktığını görüyorum akşam eve gidiceken yol ver dedim sert bı şekilde tam abla dedi gülerek.. hani bana dışardan çok agresif olduğumu soylerler. Ama tanıdıktan sonra dusnceleri değişir insanların
Bu çocuk neden böyle yapıyor olabilir
Bı erkek hoşlandığı kıza. Abla dermi sizce

Yoksa öyle bir niyeti yokmudur sizce
Yoksada neden bunu kasten yapar
Bİ ERKEK NEDEN BİLEREK KENDİSİNDEN Bİ YAŞ KUCUK KİZA ABLADER?
Cevapla