Hayır gerçek erkektir. Gerçek erkeğin birinci planında kendini maddi ve fiziksel geliştirmek, güçlenmek vardır. Kadınları umursamaz. Çünkü erkeklik uzun bir yoldur. Güçlü bir erkek 70inde de genç bir kadınla evlenip çocuk aile kurar. Ama kadının doğurganlık (gençlik) ve güzellik dışında bir şeyi yoktur. Çok kısa yoldur.25i fazla geçti mi kedi köpek annesi olarak antidepresanlarla yaşar.
Ne alakası var senin kararından geri döndürecek mi neden olduğunu demesi peşinden kıssa iyi mi olacak senin kararına olgunlukla saygı duymuş ne sen yipran nede ben gururumu yere atar peşinden gelirim demiş tamam demiş bitmiş bence doğru olanda bu
Seni bu karara o sürüklemişse haklısın hiç sevmemiş.. yok sen tek başına ayrılık kararı aldıysan çocuk iyi yapmış haketmissin.. ama sen tepkisini ölçmek için böyle bir şey yaptıysan çocuk bunu anlamış ki yine haklı.. şimdi ayıkla pirincin taşını