Selamm❤️
sizce evli çiftlerin yüzüklerini takmaması ihanet sayılır mı?

Selamm❤️
sizce evli çiftlerin yüzüklerini takmaması ihanet sayılır mı?

İhanet sayılmaz fakat bekar anlaşılır. Yüzük takmak istemeyen, kendini bekar sahipsiz göstermek ister. O yüzüğü taşımak bana göre Eşim olacak kişiye saygıdır.
Saygısızlık bana göre. Ne için alındı o zaman bunlar. Ben güzel bir kadın gördüğümde direkt parmağına bakıyorum yüzük var mı diye 😂
Selam gadası 🙃
Ortada güven varsa yüzük olsa ne olmasa ne🙃
Cevap
16Cevap
İhanet sayılmaz ama hoş değil, yüzük bile takmayacaksa neden benim kocam
Alakası yok isterse takmayabilir
hayır sayılmaz
Bence kimse takmamalı. Yüzükden dolayı acili boylayan çok oluyor yıllardır. İş güvenliği kapsamına da girdi. Zaten yüzük oldu mu inadına asılıyorlar.
Bazı insanlar yüzük kullanmayı sevmez. Çok da abartmamak lazım bence
Bence takılmamalı yüzsük, o ne öyle damgalı eşek gibi kendini etikeltme ihtiyacı..
Takılması taraftarıyım. Maddi sıkıntılar yüzünden satılmadıysa takmamak anlamsız
Metal alerjim var saat bile takamiyorum
Hayır ama takmak güzel olur
Sayılmaz ama taksa daha güzel olur
O kadarda degil abartmayın
Bana sadakatsizlik geliyor böyle bisey
Sayılmaz sanırım
İhanet değil ama yüzük takılmalı
İhanet değil de taksa iyi olur.
Sayılmaz
Evet ihanettir
Hayır
Hayır
Sayilmamali
sayılmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?