Evli çiftler yüzük takmak zorunda mıdır? Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Evli çiftler yüzük takmak zorunda mıdır? Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Ben bu düşünceye katılmıyorum.
Tek bir simge kötü bir eş, kötü bir anne veya baba olduğunu göstermez.
Toplumumuzda genellikle “Evli adam/kadının alyans takması lazım” deniliyor.
Sanki parmağında yüzük takınca ihanet edilmiyormuş gibi... Aldatacak adam/kadın parmağında yüzük olsa ne fark eder , insanın içinde olmasın.
Bu tarz sembollere daha ne kadar takılacağız?
Evli çiftler yüzük takmak zorunda mıdır? Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla