Sevgilim saçma şakalardan hoşlanıyor sizce ayrılma sebebi mi?

başlarda tatlı geliyordu ama artık çok can sıkıcı bir durum. gecen hafta "romantik" ciftler gibi bisiklet sürmek istedik çarptı düşürdü beni gülmeye başladı zaten doğru düzgün suremiyorum niye çarpıyorsun diyorum saka yaptım diyor. dogum günümde yüzüme pasta yapıştırdı bunlar hep anı diyor (akrabalarim, arkadaslarim ve babam da o ortamdaydi) oyun oynuyoruz kaybettigimde ifsami alip priv hesabina atiyor yok agliyor yine falan diye. Cidden sinirlendim. Daha dün bulustugumuzda anneme rana teyze senayla motor kazası yaptık yazmış kadının yüreğine iniyordu hayır bir de 24 yaşında hala 17 gibi davranıyor deli olacağım
Sevgilim saçma şakalardan hoşlanıyor sizce ayrılma sebebi mi?
Cevapla