3 gündür sevgilimden ayrıldım bana bağırdı diye çiçek göndermiş kapıya affetsem mi kararsız kaldım çok perişan halde 😞?

kıskançtı sevgilim değil kocam gibi davranıyordu 3 aydır birlikteyiz ama 3 aya 3 sene soğdırdık beni seviyor fazla sahipleniyor kıskandığı için bana arkadaşlarımızın yanında sen sus konuşma diye bağırdı bende ortamı terkettim onu da terkettim fakat çok pişman oldu fakat 3 gündür her yolu deniyor ulasamıyor bana çiçek gönderdi aslında çok mutlu oldum fakat affetmem ama çok üzgün ağladı yapma kıyma bize dedi 😞 ama kalbim kırık onu seviyorum gizli gizli stalk ediyorum herşeyi bana ait paylaşım yapmış ayrılsak bile heryere bizim resmi koymuş 😞 kıyamıyorum ama afetmekte kolay değil sinirim geçmesi lazım
3 gündür sevgilimden ayrıldım bana bağırdı diye çiçek göndermiş kapıya affetsem mi kararsız kaldım çok perişan halde 😞?
3 gündür sevgilimden ayrıldım bana bağırdı diye çiçek göndermiş kapıya affetsem mi kararsız kaldım çok perişan halde 😞?
Cevapla