Duygusal olarak çökmüş olduğunu düşündüğünüz kişi de olabilir… Acayip psikolojileri bozuk oluyor. Haberiniz olsun. Zamanım bol, ben de freud okumaya bayılırım acilen okuduklarımı pekiştirmem lazım diyosanız tabi orasını bilemem. Tabi karşı taraf o kafayla izin verirse sjsjjs
Duygusal olarak çökmüş birisi ile duygusal bir ilişki içine girer misiniz?
Hiçbir insanla ilişki içinde olmak istemiyorum. Bu bana göre çok kötü hissettiren bir durum.
Benim psikolojim yerinde değil zaten. Bir de psikolojisi çökmüş birini hayatıma alamam. Mümkünse insan ırkı benden kilometrelerce uzak dursun. Tek isteğim bu. 😒
hayır girmezdim. He benimle birlikteyken başka sebeplerden ötürü duygusal olarak çökerse o başka yanında olurum ama onun haricinde dertsiz başımı neden derde sokayım