Bekar olmayı/kalmayı sevmeyenler neden hala yalnızsınız sizce?

28 yaşıma doğru emin adımlarla ilerliyorum hala bekarım. Benim yalnızlık sebebim karşıma iyi birinin hala çıkmamış olması. Her tanıştığımın bir diğerinden daha kötü çıkması, insanların bunu benim seçici olmamala bağdaştırması ama aslında bu yaşlardaki erkeklerin çoğunun hala ne istediğini bilmemesi ve bir ilişkinin sorumluluklarını alamamasından kaynaklanıyor.

Bekar olmayı/kalmayı sevmeyenler neden hala yalnızsınız sizce?
Cevapla