Sizce bu kadar yalnız/bekar insan olmasının sebebi ne?

Benim fikrimce 2 sebebi var. Birincisi kendi çevremde gördüğüm evlilik düşünen erkek sayısı çok azaldı yaşları 35-40 olana kadar düşünmüyorlar sonra da kendilerinden çok daha genç kadın istiyorlar benim gördüklerim.
Bence diğer sebebi ise belli bir kesimin ağaçta ki kırmızı elmanın peşinde olması, oysa ben yeşil elmayı alıp onun olgunlaşmasını kızarmasını bekleyebilirim.. Hayatta herşeyi halletmiş olmasını bekleyen kesim arabası, evi, işi vs. bu sürecin içerisinde hallolacak şeyler zaten..

Kendi tanıdıklarım üzerindne şahsi fikrimdir. Herkesin fikrine saygı duyarım. Kışkırtma amacıyla söylemedim 🌸
Sizce bu kadar yalnız/bekar insan olmasının sebebi ne?
Cevapla