Hiç sevgilim olmadı diye okulu bırakmayı düşünüyorum, aileme ne söylemeliyim ki ikna olsunlar?

Yalnızlıktan bıktım, psikolojim de bozuldu, pandemiden sonra okula gidip sevgilileri görünce daha çok depresyona girdim. En iyisi okulu bırakıp köye yerleşmek galiba. Benden hiçbir bok olmaz. Kariyer diye zırlamaya gerek yok zaten kariyeri bizim ülkede parası olan yapabiliyor ya da dayısı olanlar.
Hiç sevgilim olmadı diye okulu bırakmayı düşünüyorum, aileme ne söylemeliyim ki ikna olsunlar?
Cevapla