Hiç sevgilim olmadı diye üniversiteyi bırakacağım, aileme ne söylemeliyim?

Yalnızlıktan bıktım, psikolojim de bozuldu, pandemiden sonra okula gidip sevgilileri görünce daha çok depresyona girdim. En iyisi okulu bırakıp köye yerleşmek galiba. Benden hiçbir bok olmaz.
Hiç sevgilim olmadı diye üniversiteyi bırakacağım, aileme ne söylemeliyim?
Cevapla