Üniversiteyi bırakmak istiyorum fakat aileme söyleyemiyorum. Ne yapacağım?

Bu sene üniversitede 2.5 senem olucak ilk sene hazırlık okudum şu anda 2 sınıfım fakat bir sürü alttan dersim var yani hala 1. Sınıfım ve 50burslu bir özel üniversitede bilgisayar müh. okuyorum fakat ne bölüme dair bir ilgim ve de bir bilgim var artık nefret etmeye başladım okula gitmekten tek gitme sebebim ailemin kendilerinden kısarak okula tonla para ödüyor olmaları annemde babamda memur zengin falanda değiliz öyle bu şekilde devam ederek okulu zaten bitiremem ve bırakmak istediğimi aileme söylediğim de yaşanıcakları duyup işiteceklerimi düşünmeye bile cesaret edemiyorum ve bu durum beni yiyip bitiriyor 21 yaşımda yaşlandım resmen ne yapıcam ne yapmalıyım bilmiyorum bir vasfım da yok bıraksam ne halt edicem gitsem de bitmiyicek o şekilde de ne halt edicem çıkmazın içindeyim resmen Lütfen birisi akıl versin bana
Üniversiteyi bırakmak istiyorum fakat aileme söyleyemiyorum. Ne yapacağım?
Cevapla