Fırsat verilecek olsa idi, o vakit onun adı nasip olmazdı, bin farklı olasılık içinden de çıkıp bizleri bulmazdı. Yazılı olanın değişmeyeceğine imân ettik, nasip de, kısmet de, olacaklar da değişmez. Ama elbette olanlar olduğu ana dek gayret de bize bağlıdır...
Sorunuzda geçen lafz da kolay dillendirilir bir hitap değil, "kolayca" olması da zor bu yüzden benim tarafımdan.
Kolay kolay söylenemiyorsa, gerçektir. En azından aşk meşk konularında böyle. İlk kez söylüyorsam birine, zorlanırım. Ama sevdiklerime onları sevdiğimi hatırlatmayı severim.
sevdiklerime söylüyorum. söylenmeyen duyulmayan gösterilmeyen sevginin ne anlami var.. söyleyin sevdiğinize. sevginizi ölüm var belki bir kaç Saniye sonra bile görememek. duyamamak var. geç kalmamak. icin her zaman söylerim söyleyin