
Selamlar... Kıskançlık, rahatsız olma durumu olur muydu?

Selamlar... Kıskançlık, rahatsız olma durumu olur muydu?
Sevgilimin en yakın arkadaşının bir kız olmasını istemem rahatsız olurum sadece ben onun yanında olayım tabiki arkadaşları olacak fakat o kadar yakınında olmasını istemem. Bir erkek kız arkadaşının yakınında samimi olduğu erkeğin olmasını istemeyeceği gibi bu kızlar için de geçerli
#selamgençlik 🍀🍀
⭐🍀🍀 Sevdiğim erkeğin (sevgilim veya eşim olsun) en yakın dostu da, arkadaşı da sadece, her zaman ben olayım amin başka türlüsününün hayaline, tasvirine bile rızam yok kesinlikle açık ve net duygum ve düşüncem bu yönde, evet. Dostluk ve arkadaşlık dünyanın en kıymetli şeylerindendir. En az sevgililik, evlilik kadar hem de. 🍀🍀⭐
#tubasueda 🍀🍀
Çok teşekkür ederim 😍😍
bilemiyorum 😕
Eğer mesafe varsa aşırı samimiyet varsa sorun etmezdim. burada önemli olan sevgilime güvenmem ki güvenirim gereksiz kıskançlık yapmazdım. ama tabi ki aşırı samimiyet varsa müdahale ederdim ki zaten sevgilim de buna izin vermezdi yani aşırı samimiyet kurmazdı o arkadaşıyla.
Cevap
9Cevap
O’nun en iyi arkadaşı benim. Hemcins en iyi arkadaş markadaş dinlemem 🤨
Olurum, g*vat değilim çok şükür. Biliyoruz o karşı cinste en yakın arkadaş ayaklarını. O ayakları ben kırmadan kendisinin yollaması lazım. Ya da öyle biriyle olmam zaten
Hayır buna şu şekilde bakarım mesela benim de kardeşim dediğim kişi bir erkek onunda elbet arkadaşlığı böyledir diye düşünürüm ha yok kız edebinde adabında değilse rahatsız olurum tabikide.
Ben de yakından tanımak isterim kendisini. Beraberkenki hal tavır konuşmaları ve düşünce yapısına göre hakkında ne düşüneceğimi belirlerdim.
Yok, en yakın arkadaşı olursa kıskanırım
Bocusten bile
rahatsız olurdum kadın ile erkekden kanka ölmüyormus
tabiki olurdum olmak ne kelime kafasından kıvılcım çıkartır mangal yapardım :)
İlişkide güven yoksa uzun sürmez.
Mert yazıcıoğlu mertramazandemir afra bunlar niye aklıma geldi şimdi
Kıza bağlı. Gevşek arkadaşım ayağına yılışan biriyse rahatsız olurum
O arkadaş benden rahatsız olurdu ona eminim
Kim olmaz ki böyle bir şey mi var.
Olurdum
Ben oluyorum ya
Olmazdım
Evet kesinlikle
üzülme
Olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?