6-7 ay önce ayrıldığım erkek arkadaşım "seni unutamıyorum, ne yapmam lazım" dedi. Ona umut vermeden ne söyleyebilirim?

Çok üzülüyor çok kafasında kuruyormus onu üzmek istemiyorum ben her şeyi geride bıraktım akademik olarak ilerleyeceğim dedim ama o nasıl unutacağım yapamıyorum diyor en güzel bi dille nasıl uzaklastirqbilirim onu

6-7 ay önce ayrıldığım erkek arkadaşım "seni unutamıyorum, ne yapmam lazım" dedi. Ona umut vermeden ne söyleyebilirim?
Cevapla