Sevgilimle ayrılma konuşması yaptım ve bana sadece sen bilirsin. Benim hayatım bu şekilde memnun değilsen ne sen uğraş ne de beni uğraştır dedi? Ne yapmam gerekiyor?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılHayatını değiştirmek istememesi çok normal. Mevzuyu tam bilmiyorum ama genel yorum yapacam. Birbirinizi seviyorsunuz diye bu size , birbirinizin hayatlarına müdahale etme ve değiştirme hakkı vermez. Madem uygun değildi hiç kabul etmeyecektin ya da tanıdıkça uygun olmadığını gördün madem o zamanda yolları ayırmak en sağlıklısı
03 Yorumla- +1 yıl
Hayatını değiştirmesini istemedim. Hayatına hiçbir kısıtlama getirmedim aksine o benim hayatıma daha çok karıştı. Ben sadece bana biraz daha zaman ayırmasını istedim. Onu özlediğimi en azından hafta da 1-2 kere de olsa görüşmek istediğimi söyledim. Böyle birbirimize daha fazla ısınacaktık. Ama o hayatımda o kadar yoktu ki hep ben çabaladım hep ben adım attım bir şeyler düzelsin diye.
- +1 yıl
Bu kadar uzak duruyorsa tek taraflı bir âşk yaşamişsin demektir. Bunu farketmek için daha ne kadar süre onunla devam etmen gerekiyor ki. her şey açıkça ortada madem sende hayatından çıkarıp, onun sana unutturduğu kendi değerini yeniden hatırlamaya bak. Aşk kalıcı bir duygu değil bir zaman sonra değer görme, saygı görme, anlaşılabilmek gibi kavramlar çok daha önemli hale geliyor, bunları göremeyince de nefrete dönüşüyor duygular... sadece tek seferlik hakka sahip değilsin aşık olma konusunda. Bu durumda ona mecbur da değilsin
- +1 yıl
Benim ona karşı bir nefretim yok. Sadece heveslerim hayallerim kursağımda kaldı. Ve ilk başlarda o benim peşimden geliyordu o istedi beni hayatına sokmak. Neden böyle oluyor bilmiyorum. Biraz zaman alacak ama toparlanacağım
En İyi Cevaplar
Sevseydi biri benle ayrılma konuşması yapsa senin tercihin saygı duyarım derim nolur gitme diyip kendimi küçük dusurecek halim yok beni istemeyene. En doğrusunu yapmış delikanlı çocukmuş.
07 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim okuduğun için. Şimdide üzülmemiş gibi davranıyormuş. Hiçbir şey olmamış gibi davranıyormuş. Keyfi yerindeymiş
- +1 yıl
1 ay sonra ne oluyor ki? Sosyal medyadan beni çıkartmamış. Sence çıkartmalı mıyım yoksa kalmalı mı? Wp dan engellememişte
- +1 yıl
Yazar mı peki? 1 ay sonra
Ne bekliyordun ki başına bela olmasını mı Ayrılmak istediğini söylemişsin Ve karşısındaki kişi de Gayet saygılı bir şekilde cevap vermiş ve teklifini kabul etmiş
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
19
Cevap
10Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılayrıl gitsin işte.
00 Yorumla Bırakman gerekiyor o da sanırım bunu istiyormuş umursamıyormuş gibi davran bakalım sana dönecek mi
14 Yorumla- +1 yıl
Umarım hislerim bitmeden bir şekilde gelir
- +1 yıl
Gerçekten işe yarıyor mu? Bende bu gece yapayım? Ne düşündüğümü de yazmalı mıyım?
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrılma konusu yapmışsın
Kafanda bitirmiştim
Daha ne bekliyorsun ki
Sen kafada bitirmissin
Oda efendi gibi cirkefleşmeden, hakaret dili kullanmadan, olgun bir şekilde durumu kabul etmiş.
Dizlerinin üzerinde değil, Ayaklarının üzerinde ayrılma teklifini kabul etmiş.
Erkek adama da bu yakışır.
Gitmek isteyen nasılsa gidiyor
Marifet kendini bozmadan, karşındakine daha fazla yük olmadan gidebilmek.023 Yorumla- +1 yıl
Beyefendi ben severek gittim diyorum. İsteyerek gitmedim lütfen neden gittiğimi okur musunuz?
Cevap sahibi+1 yılİnsan severek gitmez
Severek gidenler kolaya kaçıp bahane arayıp terkedenlerdir hanımefendi.
Mücadele edilir, ilişki ilişki esnasında kurtarılır, sonradan ilişki kurtarılmaz. Sen kararını severek gitmek de olsa vermişsin sözün bittiği yer ayrılık cümlesi çok tehlikeli bir cümledir bir kez ağızdan çıktım mi geri dönüşü yoktur...- +1 yıl
Ben ona hayatında olduğumu hissetmiyorum sence hayatında mıyım dedim. O bana memnun değilsen ne beni uğraştır ne de kendin uğraş dedi. Ben çok uğraştım ama tek taraflıydı hep o yüzden vazgeçiyorum dedim
Cevap sahibi+1 yılOda ani bir konuşma yapmış kestirip atar gibi, makul bir dil kullanmamis, dünden razı gibi bir cevap vermiş anlattigin gibiyse. Tek taraflı bir şey yürümüyor sana soylim sadece sen uzuluyorsun sen icerleniyorsun mücadelenin karşılıksız kalması kadar az acı şeyler vardır. Senin zorunla ilerleyecekse zaten o ilişkiden hayır gelmiyor.. yine de mutlu olmanı dilerim
- +1 yıl
Aynen böyle oldu beyefendi. Biz sence bir ilişki yaşıyor muyuz? Sen beni hayatında hissedebiliyor musun diye sordum? Onun cevabı da Benim hayatım bu şekilde memnun değilsen ne sen uğraş ne beni uğraştır dedi. Ben sadece bir cevap bekledim. Kestirip atmayı değil. Evet tabii ki hayatımdasın seni seviyorum demek çok mu zor beyfendi?
Cevap sahibi+1 yılHayır zor değil, elbette
Sürekli bu tarz soru sorup test ediyorsan bu sıkıntı onu söylim sana sadece buna değil hayatında başka bir erkek de olsa bu tarz sorular sürekli sormamalisin. Sorunun cevabına gelince sana daha makul Cevaplar verebilirdi, ılımlı konuşabilirdi, kestirip atmayı tercih etmiş. Yıkmak kolaydır Zor olan birleştirmek...- +1 yıl
Hayır bu tarz sorular sormadım beyefendi. Her zaman tatlı dille halletmeye çalıştım ama olmadı en sonunda içimde biriken şeyleri döktüm ve yine tatlı bir dille saygımı bozmadan döktüm. Ne onu kısıtladım ne de sıktım. Yazınca yazdım arayınca aradım. Neden bana yazmıyorsun demedim. Neden beni aramıyorsun demedim. Ben sadece hayatında bir yerde olmak istedim. Bunun için çabaladım
Cevap sahibi+1 yılÜzüldüm senin adına ve çok çaba sarf etmişsin bitmemesi için uğraşmışsin, ama kısmet olmamis. Karşındaki meğer dünden razı gibi konuşmalar sergilemiş...
Anlattigin gibiyse sıkmamis bunaltmamis üstüne de gitmemissin o dinlenmek istemiş ya da kendiyle baş başa kalmak neticede duymak istediğin cümleleri sana soylememis haliyle uzulmen normal. Üzerine düşeni yaptiysan için vicdanen rahatsa gerisinin hiç önemi yok...- +1 yıl
Üzerime düşenin fazlasını yaptım. Kalbim rahat vicdanım rahat. Keşke bunu da yapsam dediğim hiç bir şey kalmadı. Her yolu yöntemi denedim ben 🥹
Cevap sahibi+1 yılSeni çok iyi anlıyorum, aynı durumları çok kez yaşadim. şu an belki kalbin daralıyor biliyorum ama biraz klasik olacak ama zamana ihtiyacın var ve zamanla acın hafifliycek.. zor bir süreç, ama hayat devam ediyor en neticede kalbinde tek bir kuşku ve aklında tek bir soru işareti ve şunu yapsamiydim dedigin tek bir pişmanlık yok, bu paha bicilemez bir vicdani rahatlıktir.
Sen mücadele etmişsin vefa gostermis, son raddeye kadar geregini yapmışsın için rahat olsun...- +1 yıl
Teşekkür ederim yorumlarınız için. Umarım sizinde her şey gönlünüzce olur
Cevap sahibi+1 yılRica ederim. Ben teşekkür ederim sohbetin için.
Her şey gönlünce olsun
Cevap sahibi+1 yılSon durum nedir...
- +1 yıl
Bugün öğrendim. Aldatılıyormuşum ilişkimde :)
Cevap sahibi+1 yılYapma yaaa 😒
Tüh
Allah kahretsin
Üzüldüm 😒
Nasıl öğrendin...- +1 yıl
Arkadaşımız escort sevdalısıymış. Nasıl öğrendiğimin bir önemi yok kanıtlı öğrendim. Her şeyi tek tek. Yani sorun bende değilmiş. Kendimi suçlamaktan vazgeçtim
Cevap sahibi+1 yılAnladım, söyleyecek bir şey yok. Herkes hakkında hayırlısı olsun. Uzulmene gerek yok bundan böyle.
- +1 yıl
Üzülmüyorum. Ama onun çok pişman olacağını biliyorum
Cevap sahibi+1 yılSon Pişmanlık Fayda etmez
Elbet pişman olacak
O saatten sonra sen geri döner misin bilemem- +1 yıl
Tabii ki de dönmem
Cevap sahibi+1 yılDönme zaten
O saatten sonra
Şairin dediği gibi
Bırak Vehmimde golgemi
Gelme Artık Neye yarar...- +1 yıl
Şerefsiz bir insanla işim olmaz. Herkes kendi kalitesini belirler
Cevap sahibi+1 yılSen gece yastığa başını koyduğunda vicdanin rahatsa gerisinin önemi yok. Herkes kendi kalitesini belirler. Bülbül güle, karga çöplüğe layiktir
+1 yılDünden hazırmış demekki bence sen ona verdiğin değeri sevgiyi kendine ver benden sana bir tavsiye hayatına yoluna bak ki karşına çıkacak olan çiçeklere yer verebilesin böyle kaktüslerle uğraşacağına 🌸
12 Yorumla- +1 yıl
Yorumun bana çok iyi geldi. Teşekkür ederim umarım yakında düzelirim🥹
- +1 yıl
Düzelirsin sen yeter ki inan bak çok daha güzelleri iyileri seni bulacak kalbine göre olanı denk gelecek seni mutlu edip değer verecek olan seni bulacak yeter ki inanmaktan asla vazgeçme bizler değerliyiz🌷
Gizli Üye(18-24)+1 yılE zaten bitmiş hayatım. Seven insan elindne geleni yapar baktı olmuyor pes eder ama hiçbir şey demeden yapmadan sen bilirisn denmez.
10 Yorumla
+1 yılHiçbişey. Demek dünden razıymış. Ayrılma nedeni neydi peki?
010 Yorumla- +1 yıl
İlk başlarda çok ilgiliydi sonradan ilgisi azaldı. Bende neden azaldığını sordum. İlk başlarda yeniydik bazı şeyleri es geçerek sana öncelik tanıyordum ama artık yapamıyorum dedi. İşinden dolayı yoğun olduğunu söyleyip hafta içleri erkek arkadaşlarına vakit ayırdı ama bana ayırmadı. Hafta sonu da kahveye gidip okey oynadı. Bana gün içinde 1-2 saat ayıramayan bir insandı. Ben çok çabaladım bir şeyler düzelsin diye kendimden çok verdim ve tükendiğimi hissettim. Ondan çözüm bekledim ama o sen bilirsin dedi sadece işte
- +1 yıl
Yani kısaca ilgisizlik yüzünden. Sana tavsiyem bu durumda hiç bişey yapma, bekle sadece, ama beklerken kendi hayatına bakmaya çalış başka şeylere odaklan, gerisini zamana bırak zorda olsa.
- +1 yıl
Hiçbir şey yapmayı düşünmüyorum tabii ki, yazmam da aramam da. Ama pişman olup dönmesini bana haksızlık yaptığını görmesini istiyorum. Devran dedikleri şey gerçekten var mı?
- +1 yıl
İşte verdiğim tavsiyeye uyarsan onun pişman olup dönmesinede yarayacaktır aynı zamanda. Ama çok sabırlı olmalısın.
- +1 yıl
Ben sabırla beklerim. Ama o gelir mi? Beni endişelendiren şey bu? Çok acımasız sanki bir daha hiç dönmeyecek gibi
- +1 yıl
Dönmeyecek olan naparsan yap dönmeyecektir zaten, yani kafaya koymuşsa engel olamazsın. Biliyorum bişeyler yapmak istersin, ama şu an yapacağın her hamle onun daha çok kaçmasına sebep olacaktır. Bunu ayrılırken verdiği tepkiye dayanarak söylüyorum. Belki ayrılmak istiyordu fırsat kolluyordu. Erkeklerin geneli ayrılmayı beceremediğinden soğutma taktiğiyle ilgisizleşerek karşı tarafın ayrılmasını beklerler
- +1 yıl
Normal hayatıma dönmeliyim değil mi? Sosyal medyada hayatıma girmeden önce aktiftim ama hayatıma girdikten sonra çok nadir hikaye atar oldum. Önceki halime mi dönmeliyim yoksa nadir atmaya devam mı etmeliyim? Kalbi acısın sızlasın istiyorum. Aklı başına dank etsin ben nasıl bir kadını kaybettim desin istiyorum.
- +1 yıl
Aynen normal hayatına dönmelisin, onla tanışmadan önce nasıldıysa o şekilde. Umarım her şey istediğin gibi gelişir canım 🤗
- +1 yıl
Yardımın için çok teşekkür ederim. Allah büyük nasip kısmet 🥹
- +1 yıl
Rica ederim canım
sen bitirmişsin gidene dur denmez çünkü gider bende olsa tamam derim ne deyim bağırım mı
04 Yorumla- +1 yıl
Lütfen neden gittiğimi de okur musun?
- +1 yıl
İlk zamanlardaki halinden eser yok. Ben onu daha fazla görmek istediğimi bana daha fazla zaman ayırmasını istedim. Günde sürekli mesajlaşmak değil. Hafta da 1 de olsa görüşelim sevdiğim adamla beraber vakit geçirmek istedim. O bana sana zamanım yok ama erkek arkadaşlarıma zamanım var demek yerine davranışları ile bunu gösterdi. Hep çabalayan uğraşan taraf bendim bu beni yordu o bana hallederiz diyebilirdi onun yerine sen bilirdin dedi
+1 yılNe demesini bekliyordun ki kararına saygı duydu haklı olarak
02 Yorumla- +1 yıl
Bahane üretmesini değil çözüm bulmasını istedim
- +1 yıl
Hayatının o şekilde olduğunu ve değişmeyeceğini söylemiş bahane göremedim ortada gerçekleri söylemiş sana çünkü kimse değişmez
+1 yılPardon ne bekliyordun? Hayır ayrılmayalım ayrılırsak mahvolurum falan mı? Gidin isinize
İnsanlar sizin ego tatmin edeceğiniz oyuncak değil. Hem ayrılmak istiyorsun hem kararına saygı duyulunca acılara sığınıyorsun05 Yorumla- +1 yıl
Gerçi yanlış anlamış da olabilirim yargilamayayim. Eğer toksik bir insansa ve ne kadar uğraşırsan uğraş duzelmeyen biriyse bosvermelisin
- +1 yıl
Evet yanlış anlamışsın beni. İlk başlarda çok ilgiliydi sonra zaman geçtikçe ilgisi azaldı ben sebebini sordum. Ve bana ilk zamanlarda yeniydik o zaman bazı şeyleri es geçip sana zaman ayırabiliyordum ama şimdi yapamıyorum dedi. 5 aylık bir ilişkide toplasan 5 kere görüşmüşüzdür. Ben onu daha fazla görüp zaman geçirmek istedikçe o erkek arkadaşları ve kahve de okey oynayarak zaman geçirmeyi tercih etti.
- +1 yıl
Ben onu özlediğimi açık ve net bir şekilde belli ettim. Birlikte çok fazla anımız olsun istedim. Günde 6-7 saat mesajlaşmak durmadan ya da aramasını istemedim. Saçımı okşasın istedim hafta da 1 gün bile olsa ertesi gün ölecekmişim gibi dolu dolu zaman geçirmek istedim.
- +1 yıl
Arkadaşlarına bu kadar vakit ayirabiliyor ama sana ayiramiyor mu? Buluşmak çok önemli tabi ki istekler karşılıklı yerine getirilmeli, ciddiyetini foster vazgeçer belki
- +1 yıl
Ayrıldık. Daha nasıl göstereyim ki ciddi olduğumu.
+1 yılZaten bitirmiş kafada öyle bişey demeni bekliyormuş sonu gelmez boşuna
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEğer böyle diyorsa zaten kafasında bitirmiştir yoksa böyle diyemez. Ben olsam yol verirdim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAdam doğru demiş tercihi sana bırakmış doğru olan bu
00 YorumlaEger şaka yaptığını bilmediği halde sen bilirsin demişse ben hayırlı olduğunu düşünmüyorum maalesef 😕
03 Yorumla- +1 yıl
Şaka yapmamıştım. İlgisiz olduğu için söyledim bir kaç kere uyarmama rağmen değişmedi hareketleri hayatında yokmuşum gibi hissediyorum dedim. O da memnun değilsen uğraşma dedi
- +1 yıl
Bende istemezdim böyle olsun çünkü sevgim hala devam ediyor
Ayrılmak istemişsin ayrıl gayet haklı konuşmuş abla🤔
04 Yorumla- +1 yıl
Bana ilgisiz davranıyordu ve bir kaç kere konuştum bu konu üstünde bugünde gücümün kalmadığını söyledim o da böyle dedi
- +1 yıl
Benimle 2-3 hafta da 1 görüşüp erkek arkadaşlarıyla her gün beraber neredeyse. Mesajlaşmayı da sevmiyor ve gün içinde bana çok fazla zaman ayırmıyor. Çalıştığı için hafta içi bir şey demiyordum ama haftasonu?
+1 yılSen bilirsin demiş yanı sevse konusmak ister çabalar bişi eder yapacak bısı mı var
00 Yorumla
+1 yılyol alman gerekiyor bitirmişsin işte daha ne soruyorsun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Dur gitme demeliydi, kız evi naz evi ayıp etmiş.
01 Yorumla- +1 yıl
Ön yargılı olmadan önce neden gittiğimi okuyun lütfen
Gizli Üye(30-35)+1 yılboş ver seni haketmiyor
10 Yorumla
+1 yılBelli ki sizden vazgeçmiş
00 Yorumla
+1 yılyiyemeyecegin muzu soyarsan kararır kalır işte.
00 Yorumla
+1 yılAğla kalbim ağla
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. O çoktan bitirmiş
10 Yorumla
+1 yılKaybetme korkusu yok
10 Yorumla
+1 yılAynisi yasandi. Yol al dıyor sana yani.
15 Yorumla- +1 yıl
Geri dönüyorlar mı?
- +1 yıl
Ben dönüs almadim daha
- +1 yıl
Yeni mi ayrıldınız?
- +1 yıl
5 gun olacak
- +1 yıl
Yeni yani
+1 yılBıkmış demekki
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. sence
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılTinlamiuo4 seni
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılSen bilirsin işte
00 Yorumla Sende uğraşma ayrıl
08 Yorumla- +1 yıl
Bende uğraşmaktan vazgeçtim dedim
- +1 yıl
İsteyen çözüm üretebilir değil mi? Bahane üretmekten başka ve kolay yolu seçmekten başka bir şey değil?
- +1 yıl
Ona çok değer verdiğim için sevgimi çok belli ettim. Sence geri döner mi? Belli bir süreden sonra
- +1 yıl
Hislerim bitmeden dönsün isterdim. Ama hislerim bittikten sonra dönmesi ne değiştirir ki? Beni kaybettikten sonra değerimi bilmesi?
Devamını Gör(14)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilimle ayrılma konuşması yaptım ve bana sadece sen bilirsin dedi. Ne yapmam gerekiyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer