Bi erkek kendisinden olmayan bi çocuğu niye kimseye söylemez?

Akrabam olan bi erkek var yaşı 45 falan 5 çovuğu bar 2. Çocuğu kız ve biyolojik babası olmadığını ortaya çıktı çocuk eşinin ama
Kız büyükte 22 yaşında ve bunu ilk başlarda biliyormuş neden gizlemiş olabilir sizce
Bi erkek kendisinden olmayan bi çocuğu niye kimseye söylemez?
Cevapla