Uzak mesafe ilişkimiz var ve erkek arkadaşımla tartıştık ve asla arama bahtın açık olsun dedi?

Sevgilimle son zamanlarda çok fazla tartışmaya başladık ama bi şekilde ben geri arayıp gönlünü alıyordum hatta ona hediyeler gönderiyordum en son yine tartıştık ama bu konuşa haklıyım haklı olduğumu zaman geçtikten sonra anlayacak aslında o da kendine göre haklı ama genel anlamda ben haklıydım beni arama bi daha dedi telefonu kapattı kaybetme korkusunun olmadığını farkettim sizce bu pişman olur mu ya da hayatında biri var mıdır sizce?
Uzak mesafe ilişkimiz var ve erkek arkadaşımla tartıştık ve asla arama bahtın açık olsun dedi?
Cevapla