Uzak mesafe ilişkisi, erkek arkadaşımla çok konuşamıyoruz , sıkılmış?

Biz nedense muhabbet edemiyoruz sadece aramızda Tutku iyi. Bu özellikle erkek arkadaşımı çok rahatsız ediyor sıkıldığını söyledi. Uzakta olunca Tutku da olmuyor birarada olsak zamanla sıkılır mıyız o da belli değil o kadar gürültü patırtıdan sonra yine uyumsuzuz demeye başladı. Seviyorum da fakat ayrılmalı mıyım?
Uzak mesafe ilişkisi, erkek arkadaşımla çok konuşamıyoruz , sıkılmış?
Cevapla