Erkek arkadaşımla buluşuyoruz vakit geçiriyoruz ama neredeyse hiç mesajlaşmıyoruz?

Arkadaşlar erkek arkadaşımla buluşuyoruz, güzel vakit geçiriyoruz. Her şey çok güzel ama neredeyse hiç mesajlaşmıyoruz. Mesela buluştuğumuz gün eve geliyorum. Yazıyorum ona sadece 1 cevap veriyor. Ondan sonra 1 gün yazmıyor Nerdeyse buluşmak için tekrar yazıyorYa da arıyor. Anlayamıyorum Yani ilgisiz miSeviyor mu, sevmiyor mu? Neden böye yazmıyor sadece buluşmadan buluşmaya arıyor veya yazıyor
Erkek arkadaşımla buluşuyoruz vakit geçiriyoruz ama neredeyse hiç mesajlaşmıyoruz?
Cevapla