Sevgilimle yan yanayken çok iyiyiz ama ayrıyken hiç mesaj atmıyor?

yan yana çok iyi anlaşıyoruz, cok konuskan ve ilgili. ama yanında degilken hiç merak edip mesaj atmıyor sanaldan sohbetimiz sıfır. neden olabilir?
Sevgilimle yan yanayken çok iyiyiz ama ayrıyken hiç mesaj atmıyor?
Cevapla