Evli sevgili olduk? Birlikte olduk? Ama her zamanki gibi çok aramiyor mesaj atmiyor?

Defalarca dedim mesaj at diye cok nadir atıyor.3 gun oncede beraber olduk. Mesaj atması icnn ne yapsam? Yazınca cevap veriyor ama. Tekrar beraber olmak istedgini de soyledi. O 50 yasinda msjimi sevmiyor neden? Ne yapsam kendime daha çok çekerim onu?
Güncellemeler
+1 yıl
Bende onu arzuluyorum o zaman bende onu kullandim
Evli sevgili olduk? Birlikte olduk? Ama her zamanki gibi çok aramiyor mesaj atmiyor?
Cevapla