Güncellemeler
+1 yıl
Bende onu arzuluyorum o zaman bende onu kullandim
Hâlâ idrak edemiyorsun herhalde.. Tek amacı seninle beraber olmak, kullanmak sonra bir köşeye atmak.. Sen sanıyorsun ki seni sevecek, mesaj atıp seni değerli hissettirecek..
Cevap
8Cevap
İlgiyi seviyorsun ama bu o kişiyle olmaz. Yanlış kişi ile sevgili olmuşun.
Evli macera ariyor, send eiyi denk gelmissin, * gidip para verip yalacagina para vermeden seni yapiyor iste.
50 yaş evli adam ne yapıcaktı metresi olacaksın kullanıp atıcak o kadarsın
Geçmiş olsun soğuk su varsa iç iyi gelir.
neden mesaj atmadığını mı merak ediyorsun
50 yaşında mı oha ya naptın sen
Aferin sana bir güzel kullanıyor seni
Canım gencecik kadınsın ne işin var kartla?
hanginiz evli
Kıymetini bilmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?