Dengesizmi yoksa ne yapmak istesiğinimi bilmiyo ya da hayatında birimi var?

Arkadaşlar 6ay önce bir arkadaşım vasıtasıyla biriyle tanıştım ciddi anlamda bir kaç kez görüştük çocuk beni çok beyenmiş tam evleniceğim kız falan demiş arkadaşıma hatta evlilik hakkında konuştuk düşüncelerimiz kafa yapımız falan uyuyodu iyi anlaşıyoduk ama bir gün bana mesaj attı daha fazla konuşmayalım benim sıkıntılarım var falan dedi tamam dedim 3ay görüşmedik sonra kendisi birden mesaj attı konuşmaya başladık tekrardan yemek yedik ettik ikinci görüşmede tekrar buluştuk ters giden bişey yoktu ertesi gün günaydın mesajı attım bana yazdığı mesaj ben çok zorladım kendimi sana ısınmak için ama ısınamadım hakkını helal et dedi bende tamam sen bilirsin. Dedim başta çok beyendim diyen bir insan neden ısınamadım der ya dengesiz ya da ne istediğini bilmeyen birimi acaba?

Dengesizmi yoksa ne yapmak istesiğinimi bilmiyo ya da hayatında birimi var?
Cevapla