Hayatımda ne yapacağımı bilmiyorum. Hedefinizi nasıl belirliyorsunuz veya tam anlamıyla emin oluyorsunuz?

Ben hep böyle biriydim. En nefret ettiğim soru büyüyünce ne olmak istiyorsundu çünkü bir cevap bulamıyordum. Neyse bir şekilde şu an ilahiyat okuyorum - uzun hikaye - öğretmen olmak hedefim ama aralıklı olarak bu düşüncelerden geçiyorum. Öğretmen olmak bana göre mi değil mi hakkıyla yapabilirmiyim cart curt. Geçen sene Yaz okulunda görev aldım bu sene de aynı şekilde derslere giriyorum ve yine aynı sorulardan geçmeye başladım. Oysa okul gibi ciddi bir yer değil o derece derste işlenmiyor ona rağmen aşırı yoruluyorum ayriyetten anlatacağım şeye önceden çalışmam lazım veya kafamda canlandırmam lazım ki daha az kaygı hissedeyim. Özgüvensiz ve sosyal kaygıları da olan biriyim zaten. Hiç bir iş, kariyer bana göre değilmiş gibi hissediyorum yerimde sayıyorum bildiğin. Kafamda canlandırdığım bazı şeyler var ama tam anlamıyla icraate de geçemiyorum nedenini bilmiyorum. Diğer insanlar normal ben anormalmişim gibi. Şöyle hayatta net olanlardan olmak isterdim. Haliyle böyle olunca ne bi motivasyonum ne bir şeyim kalıyor. Kafayla yiyeceğim.

Hayatımda ne yapacağımı bilmiyorum. Hedefinizi nasıl belirliyorsunuz veya tam anlamıyla emin oluyorsunuz?
Cevapla