2 kez ilişki kocuna gittim, tezat şeyler söyledi, güvenmeli miyim *açıklamayı okuyun ltf*?

İlk gittiğimde dedi ki "onunla sık irtibat kurun onun hayatını meşgul edin, surekli bir şeyler ayarlayın, cunku bu kişi iletişim kurduğu kişilerle hayat boyu kopamaz iletişim onun için önemli " dedi...

Sonra da 2. kez gittigimde, "kendisi sık iletişim kurmak istiyorsa sorun yok, sizin tarafınızdan tek taraflı olmasin, yani sen iletisim kurmaya calisma" dedi...

Tezat değil mi bunlar birbirinden, guvenilir mi ki böyle birine?

2 kez ilişki kocuna gittim, tezat şeyler söyledi, güvenmeli miyim *açıklamayı okuyun ltf*?
Cevapla