Hep mi ben mesaj atıcam soru sorucam madem hoşlandığını belli ettin bugün ki mesafe nedir? 🥲 İlk kez birinden bu kadar hoşlandım ve keyifli kaliteli vakit geçirdim. Lakin bugün pek konuşası mı yok bilemedim harıl harıl konuşurken instada wp geçince bir durgunluk ara ara cevaplar falan... En son 2 saat önce hava da çok güzel vs dedi aynen dedimm Şu saat olmuş bişey yazmıyor ama çevrimiçi olup olup çıkıyor. Düşünceleri şu yöndeydi bugün amaaa...

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
İstemiyor demek ki
Bende öyle düşünmeye Başladım
Bulmuş gül gibi kızı konuşmuyormu ben aynı gün alıp kacirirdim :D
Yani sorun bende mi bilmiyorum buluşacak kadar her şey güllük gülistanlık buluştuktan sonra bir soğukluk bir mesafe ama sorsan her şey çok güzeldi çok hoş bir kadınsın hep aynı terane.. iş hep flörtte kalıyor yok tanımak istiyorum lafları. Hani nasıl tanıyacak yazmayarak ve başkalarına çevrimiçi olarak
Bence yazar bekle biraz sürekli yazma o koşsun peşinde bizede siz gibi denk gelmiyor
Evet yazmayacağım zaten. Bugün yeterince yazdım günaydın msjına kadar ilk benden oldu son msjı da ben yazdım daha da cevap gelir mi meçhul
Merak etme paşa paşa yazacaktir beyefendi kaç yaşında
33 yaşında kendileri
Garip yanı yaşın doğruysa 30 yaşındasın ama 26-27 gösteriyorsun ben olsam hiç kacirmazdim teklif ederdim çünkü çok güzelsin huyunda iyiyse tamamdir
Teşekkür ederim evet 30 yaşındayım Bi o kadar da şansızım. Millet hemen teklif ederken bana gelenler biraz tanıyayım yok flört dönemi vs bu kafada
Taniyacaksada sevgili olarak tanırsın 1-2 ay sonra yüzüğünü takarsın ikinizde bellir yastasiniz belli bir olgunluktasiniz uzun sürmez zaten tanımanız birbirinizi
Kesinlikle öyle ama arkadaş mühendis olduğu için sürekli varlığı ile övündü. Herhalde evlenme niyeti yok evi falan varmış da araba almayı düşünüyormuş da yani ne diye anlatırsın ki sanki para pul mu peşindeyim ben ! Yok yemek yiyelim yok tatlı yiyelim yemin ederim Bi tek kahveye tamam demiş bulundum para harcamasın diye
Böyle kadınlardan kaldımı ya yanlış anlamazsan bu arkadaş biraz mal heralde oturur önce karşındakini dinlersin tanımaya çalışırsın duygularını paylaşırsın evim var param var araba alacağım diye konusmazsin
Çok güzel tanımaya çalışıyor. Wp geçince dut yemiş bülbüle döndü halbuki instada çatır çatır yazıyırdu
Hafta içimi sürekli yaziyordu
Evet baya baya aralıksız. Çok fazla ilgiliydi
İş yerinde PC başında ya ondandır bence pcde açmıştır Instagram veya masa başında yaziyordur bugün pazar belki işleri vardır ondan yazamıyordur
Yoo baya boştu napıyorsun dediğimde kahve içiyorum, komşunun arabası bozulmuş ona bakıyorum vs diyordu
Arabaya bakıyor işte öyle düşünme sen yazma o yarın yine sana akşama kadar yazar bak
Pek sanmıyorum ama kesinlikle ben yazmam
O yazar merak etme sabahtan akşama kadar yazar banada haber ver :)
Sen yaz ozaman noldu bi problem mi var
Hayır hep ben yazıyorum ve sürekli paranoyak gibi problem mi var benden rahatsız mısın demek özgüven problemim varmış gibi gösterecek. Bilerek aynen yazdım ki bakalım tanımak için nasıl bir çabaya girecek yoksa ben sürekli soru sormak istemiyorum
He ayri ozaman ipini salin bakalim nereye cokecek 😂
Ya biri var hayatında o yüzden Bi seçeneğim ya da niyetine göre biri değilim
Olabilir. O yuzden dedim ipini salin gitsin muhtenelen donmez
Dönmezse kendi bilir🤷🏻♀️
Aynen oylee