Sevdigim cocugun dogum gunu mesaj atiyim mi atmayim mi siz nedersiniz
At ya da atma diye yorum yaparsaniz sevinirim
At ya da atma diye yorum yaparsaniz sevinirim
at bence biraz da hislerini çaktırman hiç fena olmaz :)
Sence 00.00, da mi atiyim mesaji yoksa sabah mi atiyim sen ne dersin garip olur mu ki
yarınsa 00.00 da ta ki ilk kutlayan sen ol hemde biraz uzun yaz
Uzun yazsam klise olur mesafeli biraz ne yazicagimi bilemedim konusma hazirladim ama 😕 ne yazabilirim
ne uzun ne kısa olsun mesela iyiki doğdun ilk mesajı ben atmak istedim falan filan duygularını hissetiklerini ekle sonuna sevenlerinle benle ailenle muslu nice yıllara falan
Aynen ben bir dusunup tasinayim sagol yardimlarin icin
rica ederim :)
Cevap
3Cevap
Senin onu sevdiğini biliyor ve yüz vermiyorsa atma
Mesaj aticam ama saat tam 12 oldugunda mi kutlasam yoksa sabah mi kutlasam yarar veremedim sence ne yapiyim
12 olduğunda at ki o saati beklediğini biilsin
Demi cok sagol 😊 iyi geceler
İyi geceler :)
atmalısın belki ikinize şans doğar
Sence saat tam 00.00 olunca mi kutlayim yoksa sabah mi
00.00 da kutla sevdiğini ima etmiş olursun , gece fazlaca konuşursunuz :)
Demi cok sagol😊
rica ederim şeker :)
at bence nabız yoklamak iyidir
Sence 00.00, da mi atiyim mesaji yoksa sabah mi atiyim sen ne dersin
00:00 da atarsan çok belli olur sabahı öğlene bağlayan zaman at
Anlasin benim icin muhim degil o zaman 00.00 da aticam sanada tesekkur ederim iyi geceler
iyi de ben bugun doğmadım ki
kutlayabilirsin
Sence tam 00.00 da kutlasam mi ya da sabah mi kutlayim
00:00 Kritik yani cocuk süphelenir hoslandigindan
Anlasin bir sey olmaz 😊
iyi o Zaman :)
İyi geceler tesekkur ederim bu arada😊
rica ederim iyi geceler :)
At tabiki
Bir erkek gozuyle sanada sorucam
Sence 00.00, da mi atiyim mesaji yoksa sabah mi atiyim sen ne dersin
00.01 de at biraz zaman geçsin ;-)
Ahaha mantikli ama 1 dk ile kacirmayalim cocugu ilk kutlayan ben oluyum😊
Kaçmaz merak etme ;-)
😊😊
Eig
Sana özel bir doğum günü mesajı hazırladım 00.01 de bunu gönder çocuğa istersen atayim sana
Cok sevinirim
Gonderir misin
Hemen dur yazayim
Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi, karbeyaz tüylerinde dostluk, kıçında b*k var. Seni doğurtan ebenin yanaklarından öpeyim. Doğum günün kutlu olsun.
Bu olmadi ben bunu yazarsam
ölürüm😈😈
Yaşananlar güzeldir mazide kalsa da, doğum günün özeldir. Herkes hatırlamasa da… Seni çok seviyorum doğum günün kutlu olsun…
Buna bak
Sagol ben ayarlicam bir seyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar