Sevgilimin terbiye almamış ailesi? Lütfen görüş paylaşın?

Merhaba arkadaşlar çok uzatmicam direk konuya giriyorum. Sevgilimle bayadir beraberiz. Onlara gitmiştim odasında oturuyorduk bazen omzuna yaslaniyorum sarılıyorum bazen oyuna giriyoruz film izliyoruz ailesinde terbiye yok hicbirin de kapıya tıklama adabı yok paaat diye odaya dalıyorlar bu huylarindan nefret ediyorum sürekli yapıyorlar ben mahcup hissediyorum sevgilimle bu yüzden çok kavga ettim ve hala aynilar ne yapmalı babası da annesi de kardeşi de hepsi de aynı kapı çalmadan odaya dalinir mi? Görgü nezaket 0

Seviyorum ama gerçekten ayrılacak duruma geldim ailesinden soğudum artk

Sevgilimin terbiye almamış ailesi? Lütfen görüş paylaşın?
Cevapla