Selamm🥳
kıskanç kadın mı kıskandırmaya çalışan kadın mı daha tehlikelidir sizce

Selamm🥳
kıskanç kadın mı kıskandırmaya çalışan kadın mı daha tehlikelidir sizce

Kıskanç kadın bunaltır yani düşünsene arkadaşlarınla vakit geçiriyorsun kıskanıyor kendi kendine hallere giriyot falan, kıskandırmaya çalışanda abartır o yüzden ikiside kalsın abartmadan kıskanmak olabilir ama diğer türlü ikiside kötü.
💙💙
Kıskandırmaya çalışan kadın aptaldır. Kıskanç kadın ise dozunu ayarlayamazsa paronayaya gider ve kendi kaybeder
Teşekkürler
Rİca ederim
Cevap
10Cevap
Kıskandırmaya çalışan
Dozunda aşırya kaçmadan kıskanmak güzeldir ama bilerek kıskandırmaya çalışandan uzak durmak lazım beladan başka şey deyil
Kıskanç kadın zararlıdır, kıskandırmaya çalışan kadın da tehlikelidir. İkisinden de uzak durmak lazım.
Kadın her türlü tehlikeli uzak durmak lazim ama duramıyoruz:)
Güzel kıskanırım benim onu kıskanmam hoşuna gider olumsuz bir duygu oluşturmam tehlikesiz
Kıskandırmaya çalışan elbette
Kıskandırmaya çalışan kadın
İkiside tehlikelidir. Psikolojik bozar.
Kıskandırmaya çalışan kadın itici
Kiskandirmaya calisan insan itici
Kıskandırmaya çalışan kadın daha tehlikelidir
2. si güzellik
Kıskanç Bi adım önde
Kıskanç kadin
Kıskanç kadın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?